Regionsansvarlig Nord-Norge - Systemkjøp

Systemkjøp er en av Norges største og raskest voksende innkjøpskjeden innen storhusholdningsmarkedet. Vår oppgave er å skape de beste rammevilkår for våre medlemmer, som skal gi medlemmene økonomiske og driftsmessige fordeler. Vi har i dag et innkjøpsvolum på over 1,5 mrd fordelt på ca 3500 medlemmer over hele landet. Selskapet er lokalisert i nye og moderne lokaler sentralt på Lysaker.
Systemkjøp er i en spennende vekstfase og ønsker derfor å ansette Regionsansvarlig for Nord-Norge som kan bidra til fortsatt sterk vekst i medlemsmassen gjennom aktivt salg mot nye og eksisterende medlemmer. Vi søker en regionsansvarlig som blir motivert av å jobbe med utadrettet salg og som er opptatt av å skape gode resultater.

Som person må du være selvstendig, strukturert og en god relasjonsbygger som kommuniserer godt med personer på alle nivåer. Du må ha gode analytiske evner og være vant til å arbeide systematisk og målrettet for å oppnå resultater. Det må påregnes en del reising i stillingen.

Hovedoppgaver:
  • Utvikle og inngå nye avtaler med kunder innen HORECA og storhusholdningsmarkedet
  • Øke omsetning hos nye og eksisterende medlemmer
  • Oppnå definerte budsjettmål
  • Følge opp nye og eksisterende medlemmer og medlemsavtaler hos leverandørene
  • Bidra til å utvikle og gjøre Systemkjøp kjent i markedet
  • Være Systemkjøp sitt ansikt ute i markedet

Kvalifikasjoner:
  • Minimum toårig utdannelse innen salg/marked
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Operativ salgserfaring med dokumenterte resultater
  • Fordel med bransjeerfaring fra HORECA/storhusholdning/F&B
  • Meget gode norskkunnskaper, skriftlig så vel som muntlig
  • Gode engelskkunnskaper kan være en fordel
  • Generelt gode IT kunnskaper, og erfaring med bruk av CRM systemer i salgsarbeidet
  • Innehaver av førerkort klasse B

Personlige egenskaper:
  • Resultatorientert, målbevisst og sulten på suksess
  • Relasjonsbygger
  • Strukturert, selvgående, proaktiv og effektiv

Vi tilbyr:
  • Spennende selskap i endring og vekst 
  • Meget godt arbeidsmiljø og dyktige kolleger 
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser

Det er ønskelig at stillingsinnehaver har hovedbase i Bodø, men andre steder i regionen kan også vurderes. 

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen, er du velkommen til å kontakte Partner Steinar Nilsen i Capus, på tlf. 99 10 04 36 eller Researcher Thea Hellebergshaugen på tlf. 21 95 81 67. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her". Du skal da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.