Vil du jobbe med digitale kanaler, optimalisering og CRM hos verdens største pizzaleverandør?

Vil du jobbe med digitale kanaler, optimalisering og CRM hos verdens største pizzaleverandør?

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Digital Marketing Coordinator
Arbeidsgiver:
Dp Norway AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
09.01.2021

Domino´s Norge søker etter en erfaren Digital Marketing Coordinator for å administrere våre eide og betalte digitale kanaler. Personen vil være en viktig støttespiller for å øke salg i Domino´s Norge ved å identifisere nye muligheter for å forbedre effektiviteten til våre CRM/digitale kanaler, fra strategi til faktisk oppsett.

Du vil være vår digitale ekspert som i samarbeid med performancebyrå vil optimalisere og teste alt vi gjør digitalt for å maksimere ROI. Digitalt salg er den største salgsdriveren i selskapet og derfor vil en sentral del av stillingen være å A/B teste våre digitale salgskanaler for å bidra til økt konvertering.
 
Vi leter etter en kreativ tenker med dyp forståelse av CRM-plattformer og kundesegmenteringsstrategier. Personen vi søker må ha erfaring fra digital markedsføring og optimalisering.

Stillingen Digital Marketing Coordinator er en operativ stilling med høy påvirkningsgrad i organisasjonen.

Arbeidsoppgaver:

  • Utvikle en strategi for utnyttelse av CRM-data for å fremme optimalisering av digital markedsføring, strategisk personalisering av e-handel og innsikt i våre kunders handlemønstre. Innenfor dette ligger det å planlegge, sette opp, gjennomføre CRM aktiviteter og analysere effekt av dette. Samt data-dreven automatisering av kampanjer og kommunikasjon
  • Analysere, designe og utvikle bedre brukeropplevelser og nye konsepter for økt konvertering av våre digitale salgskanaler
  • Iverksette systematisk eksperimentering, A/B-testing og effektmåling i alt vi gjør digitalt
  • Innhenting av kundeinnsikt og analyser
  • Prosjektleder for ulike markedsaktiviteter

Kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring
  • Fullført høyere utdannelse innenfor markedsføring, teknologi, SoMe eller lignende
  • Erfaring med CRM/reaktivering/arbeid med kundeprogram
  • Erfaring fra optimalisering og testing innen digital markedsføring
  • God forståelse av data-drevne prosesser
  • Gode kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk

Personlige egenskaper:

  • Analytisk, datadreven og resultatorientert
  • Evne til å tenke strategisk og foreslå kreative løsninger i tråd med forretningsmålene
  • Evner å lede, samarbeide og gjennomføre oppgaver både selvstendig og i samarbeid med andre på tvers i organisasjonen
  • Evne til å jobbe i et miljø med høy energi, høy intensitet og rask utvikling. Du må ha stå på vilje og ha stor arbeidskapasitet
  • Interesse for kontinuerlig utvikling og forbedringer
  • Operativ med hovedfokus på vekst
  • Positiv, imøtekommende og omgjengelig

Vi tilbyr:

  • En attraktiv og spennende stilling på vinnerlaget Domino’s!
  • God lønn og et energisk og godt arbeidsmiljø
  • Kvalitetsopplæring, oppfølging og utvikling

For spørsmål tilstillingen, kontakt gjerne Johannes Westersø(johannes.westerso@capus.no/951 79 169) eller Anders Kihle (anders.kihle@capus.no/977 67 816). Søknader behandles fortløpende.

Om arbeidsgiveren

Domino´s Pizza er en amerikansk pizzakjede etablert i 1960, og er i dag ansett som verdens største merkevare innen pizzamarkedet med en betydelig virksomhet innen pizzalevering. På verdensbasis har vi mer enn 17 000 restauranter i over 90 internasjonale markeder. I Norge har vi vært etablert siden 2014, og er i dag Norges tredje største pizzaleverandør med 42 butikker fordelt over hele landet.

Vi håndlager hver eneste pizza til hver kunde og har et mål om å alltid servere kvalitetsmat til en konkurransedyktig pris, med et enkelt og tilgjengelig bestillings system. Vi bruker fersk deig og legger vår stolthet i å levere kvalitetsprodukter innenfor 30 minutters leveringstid.

Vi skal alltid levere den beste pizzaopplevelsen til våre kunder og våre ansatte er vår viktigste ressurs.

Våre konsulenter