Daglig leder – Fenistra AS

Daglig leder – Fenistra AS
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Daglig leder
Arbeidsgiver:
Fenistra AS
Sted:
Oslo
Søknadsfrist:
Løst

Daglig leder – Fenistra AS

Den fremste leverandøren av eiendomssystemer i Norge søker ny daglig leder til å befeste og videreutvikle posisjonen i markedet. Vi ser etter deg som har ledet programvareselskaper eller tilsvarende og kan ta Fenistra til et nytt nivå. Fenistra har i dag 24 ansatte og er eid av gründere og private investorer.

 

Hovedansvarsområder:

  • Lede selskapet strategisk og kommersielt
  • Videreutvikle produktstrategi og markedsposisjon
  • Sikre synlighet i markedet og posisjonering av selskapet
  • Videreutvikle organisasjonen og den interne kulturen
  • Jobbe med styre og eiere

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning på siv.øk./siv.ing. nivå
  • Relevant ledererfaring fra IT-bransjen, fortrinnsvis fra programvareutvikling
  • Sterk finansiell forståelse og fremstillingsevne
  • Solide resultater fra tilsvarende rolle
  • Erfaring med å rapportere til eiere

 

Personlige egenskaper:

  • Løsningsorientert, tydelig og presis i leveranse- og gjennomføring
  • Evne til å skape troverdighet og bidra til klare prioriteringer
  • Forretningsorientert og utpreget kommersiell legning
  • Forhandlingsvant og beslutningsdyktig
  • Initiativrik, energisk og motiverende

 

Fenistra tilbyr:

  • En sjelden mulighet til å løfte et solid selskap med god posisjon i det norske markedet
  • Sterk støtte og ressurser i utviklingsaktiviteter
  • Offensive eiere med vekstambisjoner
  • Konkurransedyktige betingelser

 

Søknadsfrist: Utløpt

 

For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Capus HR Management ved Partner Kristian Lennertzen på 916 16 073 eller Rådgiver Nathalie Smulders på 470 83 841. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken ”Søk på stillingen”.

 

 

 

 

Om arbeidsgiveren

Fenistra digitaliserer og automatiserer kompliserte prosesser i eiendomsforvaltningen gjennom markedets ledende system, kombinert med bred kompetanse og forståelse av eiendom. Våre løsninger skal på en effektiv og intuitiv måte støtte arbeidsprosesser som utføres i forbindelse med eiendomsforvaltning. Vår kompetanse omfatter hele spekteret fra forvaltning av næringseiendom, kjøpesentre, innleie, drift og vedlikehold til myndighetspålagte krav knyttet til dokumentasjon og håndtering av mva, verdi- og formuesfastsettelse.

Fenistra ble etablert i 1994 og vil omsette for ca 40 millioner i 2019. Selskapet har en ledende posisjon med store norske aktører i eiendomsbransjen som kunder, og gode utsikter for videre vekst.

Våre konsulenter

Nathalie Smulders
Seniorrådgiver