Teamleder Produkt og Utvikling – Digital Signage

Teamleder Produkt og Utvikling – Digital Signage
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Teamleder Produkt og Utvikling
Arbeidsgiver:
PRONTOTV AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

 

ProntoTV søker Teamleader Produkt og utvikling. Rollen har ansvar for å legge produktstrategi og utviklingn av software. Du vil lede 6 ressurser som jobber med produkt, utvikling, hardware og testing av programvare samt drift av skyløsning. ProntoTV bygger sine løsninger på cutting-edge teknologi innenfor Microsoft-stacken. Dette er en svært spennende lederutfordring i grensesnittet produktutvikling, i et svært lønnsomt vekstselskap

Hovedansvarsområder
•    Overordnet ansvar for produktstrategi og utviklingsstrategi
•    Lede og utvikle produktteamet 
•    Definere mål, ansvar og oppfølgning av medarbeidere
•    Lede continuous improvement program for produktteamet
•    Bygge strukturer, prosesser og systemer for å forbedre leveranse og utvikling
•    Evaluere og videreutvikle ProntoTV sine produkter

Kvalifikasjoner
•    Relevant utdannelse innenfor IT- og teknologifag, eller annen relevant utdanning
•    Erfaring med utvikling i Microsoft-stacken 
•    Erfaring med smidig utviklingsmetodikk og kontinuerlige leveranser
•    God på dialog og samarbeid 
•    Erfaring som teamleder er en fordel, men ikke et krav

Personlige egenskaper
•    Initiativrik og proaktiv, evne til å identifisere forbedringer og implementere disse
•    Du har en interesse og engasjement rundt all teknologi. Software, hardware, infrastruktur og hele stacken er viktig for å skape gode løsninger
•    Evne å jobbe hands-on og bidra der det trengs
•    Motiveres av å lage det best mulige produktet

ProntoTV tilbyr
•    Et lønnsomt selskap med solid vekst
•    Offensivt miljø som vet å verdsette sine ansatte
•    Et miljø hvor du blir sett og det du utvikler blir lagt merke til
•    Produktet ditt er synlig for mange
•    Korte beslutningsveier
•    Varierte arbeidsdager

Søknadsfrist: Snarest

For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å kontakte Capus AS ved Sourcing Manager Thomas Bjerke på 47 26 03 77 eller Partner i Capus Kristian Lennertzen på 91 61 60 73. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken «Søk». Du må da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.
 

Om arbeidsgiveren

ProntoTV ble startet i 1999 og er Norges største totalleverandør av skjermløsninger (også kjent som digital signage). ProntoTV har nå 27 ansatte og holder til i Oslo sentrum. ProntoTV skaper digital signage løsninger som er skreddersydd for våre kunders behov. ProntoTV ble i 2016 kjøpt opp av Malmø-baserte ZetaDisplay, et av Europas ledende selskaper på digitalkommunikasjon og notert på den svenske NASDAQ børsen. ProntoTV har en rekke av Norges største selskaper som kunder, blant annet Equinor, Posten, DnB, JCDecaux og Reitan Convenience.

ProntoTV samarbeider også tett med datterselskapet LiveQube, som er Norges største in-store musikktilbyder, tilstede på over 1000 lokasjoner i Norge. Selskapet har vokst kraftig de siste årene, og forventer å omsette for 117 MNOK i 2019

Våre konsulenter

Thomas Bjerke
Sourcing Manager