Sergel Norge søker Manager Sales & Key Accounts

Sergel Norge søker Manager Sales & Key Accounts
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Manager Sales & Key Accounts
Arbeidsgiver:
Sergel Norge AS
Sted:
SANDEFJORD
Søknadsfrist:
Løst

Til sitt kontor i Sandefjord søker de nå Manager Sales & Key Accounts til å lede selskapets salgsteam.

Som Manager Sales & Key Accounts vil du ha personalansvar, samt budsjettansvar for eget og avdelingens nysalg og eksisterende kunder. Du vil bidra til at salg, marked og kundeavdelingen ivaretar profesjonell, strategisk og operasjonell kommunikasjon med potensielle og eksisterende kunder, og vil kontinuerlig jobbe med å identifisere nye markeder og kunder. Stillingen rapporterer til Head of Sales & Marketing.

Arbeidsoppgaver:

  • Lede firmaets team av selgere og KAM’er i tråd med Sergel Norge og Sergel Group sine mål og strategier.
  • Bidra til utarbeidelse av årlig strategi- og handlingsplan i samarbeid med Head of Sales & Marketing.
  • Sikre at avdelingen når målene og gjennomfører tiltak i årlig handlingsplan.
  • Personalansvar.
  • Legge til rette for nysalg og mersalg gjennom oppsøkende virksomhet og ved bruk av nettverk og sosiale medier.
  • Bidra til at anbud og kontrakter bli utarbeidet, samt identifisere potensielle nye markeder og kunder.
  • Bygge, utvikle og vedlikeholde gode, langvarige kunderelasjoner.
  • Bidra til bemanningsplanlegging, kompetansekartlegging- og utvikling, samt kompetanseoverføring i og på tvers av avdelingene.

Ønskede kvalifikasjoner:
Manager Sales & Key Accounts bør ha utdannelse på bachelor- eller masternivå innen for eksempel økonomi, salg, markedsføring eller ledelse. Du har gjerne erfaring fra inkasso eller liknende bransje, samt god kjennskap til/erfaring fra relasjonsbyggende løsningssalg. Det er viktig at du har ledererfaring da dette vektlegges tungt.

Personlige egenskaper:

  • Gode lederegenskaper og evnen til å skape tillit.
  • Helhetlig, strategisk og langsiktig tankegang.
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å fungere som et bindeledd mellom avdelingen og organisasjonen.
  • Være en bidragsyter til endring, samt evne å identifisere muligheter på markedet.
  • Flytende skriftlig og muntlig i både norsk og engelsk.

Sergel tilbyr:

  • Et arbeidsmiljø der trivsel og kompetansedeling står i fokus.
  • Engasjerte og dyktige kollegaer.
  • Åpent kontorlandskap og gratis parkering.
  • Fleksitid og god pensjonsordning. 
  • Subsidiert kantine, trenings- og massasjeordning.
  • Konkurransemessige betingelser.

I Sergel bryr vi oss om og styrker mennesker, både våre ansatte og dem vi møter i vår hverdag. Under mottoet «We Care» har vi en arbeidsplass der alle bidrar med personlighet, arbeidsglede og engasjement.

Om arbeidsgiveren

Sergel Group er en ledende leverandør av tjenester innen kreditt og fordringsadministrasjon i Norden og Baltikum. Konsernet har over 700 ansatte i Sverige, Latvia og Litauen, og tilbyr løsninger innenfor bank og finansiering, kredittjenester og inkasso, økonomiadministrasjon, juridisk og HR for både privatpersoner og bedrifter. Sergel Norge har ca. 100 ansatte fordelt i Oslo og Sandefjord, og omsatte i 2018 for 186MNOK.

Våre konsulenter

Ida Samuelsen
Rådgiver Research og Analyse