Er du vår nye leder for eiendomstjenester i eiendomsavdelingen?

Er du vår nye leder for eiendomstjenester i eiendomsavdelingen?
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Leder for enhet for eiendomstjenester
Arbeidsgiver:
OMSORGSBYGG OSLO KF
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Omsorgsbygg søker leder for eiendomstjenester i eiendomsavdelingen. Eiendomstjenester består av 22 driftsteknikere som har ansvar for daglige kontroll- og dokumentasjonsoppgaver på foretakets eiendommer, herunder ivareta helse, miljø og sikkerhet (HMS) innen eget ansvarsområde. Videre har leder for eiendomstjenester overordnet ansvar for foretakets renholdstjeneste med 22 renholdere.  
 
Som leder for eiendomstjenester i eiendomsavdelingen vil du ha ansvar for utviklingen av fagområdet og medarbeiderne i enheten. Du vil bli en del av eiendomsavdelingens ledergruppe, og ha stor påvirkning på utøvelse av Omsorgsbyggs daglige drift av sine eiendommer. Det forventes at du bidrar til nytenkning og forbedringer i arbeidsprosesser og rutiner, samt aktivt bidrar til å utvikle gode kunderelasjoner. Som en leder i eiendomsavdelingen skal du fremme positive holdninger og godt samarbeid innad i eiendomsavdelingen, og med de øvrige avdelingene i foretaket.

Arbeidsoppgaver

  • Budsjettansvar og resultatansvar
  • Personalansvar, ressursplanlegging og medansvar for rekruttering
  • Utøve ledelse i henhold til Omsorgsbygg sine verdier og ledelsesprinsipper
  • Ansvar for medarbeiderutvikling og opplæring
  • Ansvar for utvikling av fag, metode og prosess, herunder digitalisering
  • Bidra til samhandling på tvers av enhetene i eiendomsavdelingen
  • Sikre god saksforberedelse 
  • Andre oppgaver etter foretakets behov  

Kvalifikasjoner

  • Utdanning innen relevante fag fra universitet, høgskole eller fagskole
  • Relevant erfaring kan erstatte deler av utdanningskravet
  • Tilleggsutdannelse innen ledelse er en fordel
  • Bred erfaring med eiendomsforvaltning
  • Svært god innsikt i eiendomsdrift
  • Svært god økonomiforståelse 
  • Erfaring fra serviceledelse
  • Erfaring med offentlige anskaffelser er en fordel
  • Erfaring fra prosjektledelse
  • Erfaring med kvalitetsstyring og -utvikling
  • Ledererfaring vil bli vektlagt
  • Kjennskap til Oslo kommunes investeringsregime er en fordel
  • God IKT-kompetanse

Personlige egenskaper

  • Strukturert
  • Svært gode samarbeidsegenskaper
  • Selvstendig, handlekraftig og resultatorientert
  • Gode lederegenskaper
  • Utviklingsorientert og initiativrik
  • Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Må kunne etterleve Omsorgsbyggs etiske regler og verdigrunnlag
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr

  • Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver i et faglig stimulerende og hyggelig arbeidsmiljø
  • Muligheter for fag- og kompetanseutvikling
  • Fleksitidsordning, gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Vi holder til i nye, flotte lokaler på Helsfyr med kort vei til offentlig kommunikasjon 
  • Lønnstrinn 55-68 (723 900 – 935 500)

Om arbeidsgiveren

Omsorgsbygg Oslo KF er et kommunalt foretak som bygger og forvalter byens barnehager, sykehjem, brannstasjoner, rusomsorgsboliger og andre viktige formålsbygg. Vi har 870.000 kvadratmeter og 1185 bygg i porteføljen og er blant Norges største eiendomsforvaltere.

Vi har ca. 200 medarbeidere som dekker et bredt kompetansefelt innen eiendom. Omsorgsbygg Oslo KF jobber etter visjonen bedre bygg, bedre liv , og har som hovedmål å bygge, forvalte og drifte stadig mer miljøvennlige bygg med inneklima i verdensklasse.

Omsorgsbygg Oslo KF holder til i nye lokaler på Helsfyr med gode kollektivmuligheter og fasiliteter som treningsrom, sykkelparkering og en flott kantine.

Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle bli varslet om før offentliggjøring.

Våre konsulenter