Er du Self Storage Group sin nye IT-sjef?

Er du Self Storage Group sin nye IT-sjef?
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
IT-sjef
Arbeidsgiver:
Self Storage Group ASA
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Self Storage Group opplever sterk vekst og har flere spennende prosjekter under utvikling. IT er et prioritert område for selskapet, for å utnytte skala, skape gode kundeopplevelser og sikre lønnsom vekst. SSG utvikler løsninger på Salesforce-plattformen, og vi ser store muligheter i å innovere videre i økosystemet til Salesforce. Til ny opprettet rolle søker vi nå etter en kommersielt orientert IT-sjef med gode idéer og stor gjennomføringsevne.

Ansvarsområder:

  • Å utvikle og ivareta eierskapet til IT strategien i selskapet i tråd med forretningsstrategien
  • Proaktivt finne og evaluere nye muligheter, systemer, samarbeidspartnere og leverandører
  • Sikre at leverandører og samarbeidspartnere følges opp på en god måte
  • Ta prosjektlederansvar/leveranseansvar for utvalgte områder og prosjekter
  • Bidra til at IT løsningene våre er trygge og stabile, samt tilfredsstiller lover og forskrifter
  • Stillingen inngår i selskapets ledergruppe og rapporter til CEO

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning – relevant erfaring kan kompensere kravet til utdanning
  • Erfaring med skybaserte løsninger innen CRM, ERP eller E-commerce
  • Erfaring med å lede prosjekter
  • Sterk på gjennomføring – hele veien ut
  • Forhandlingsvant

Personlige egenskaper:

  • Innovativ og ambisiøs
  • Nysgjerrig og løsningsorientert 
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
  • Strukturert, stor arbeidskapasitet og stå-på vilje
  • Evner å pendle mellom det strategiske og operative

Self Storage Group tilbyr:

  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver og prosjekter.
  • Nøkkelperson i et selskap med høye ambisjoner og gode vekstmuligheter
  • Gode personlige og faglige utviklingsmuligheter
  • Stor grad av selvstendighet i et profesjonelt selskap
  • Stor mulighet til å påvirke virksomheten videre
  • Ungt og uformelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønns- og arbeidsvilkår
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Arbeidssted: Skøyen

Søknadsfrist: 15. februar, 2021.
 

Om arbeidsgiveren

Selskapets virksomhet er å leie ut minilager til privatpersoner og bedrifter gjennom konseptene OK Minilager og City Self Storage. Totalt har selskapet 115 avdelinger med mer enn 146.200 utleibare kvadratmeter og 24 200 boder i Skandinavia. Self Storage Group (SSG) har mer enn 80 engasjerte medarbeidere som jobber for å gi kundene de beste lagertjenestene. Det er en kundeorientert virksomhet, der kundens behov og preferanser alltid kommer i sentrum. Self Storage Group har ambisjoner om å bli Skandinavias ledende utleier av minilager, og selskapet er i sterk vekst. Self Storage Group ASA er notert på Oslo Børs med tickeren “SSG“

Våre konsulenter