
Service Level Manager – Flytoget



Flytoget skal tilby det beste transporttilbudet til og fra Oslo Lufthavn med vekt på sikkerhet, punktlighet og service. Dette skal vi gjøre ved hjelp av en unik identitet, de mest effektive løsningene og entusiastiske medarbeidere.
Vi trenger nå deg som er en relasjonsbygger og som har erfaring med forhandlinger og strategisk leverandøroppfølging.
I Flytoget vil du som service level manager sikre ivaretakelse av forretningsbehov gjennom leverandøravtaler innen IT, og du vil bidra til at Flytoget velger de best egnede leverandører med hensyn til kvalitet, kostnadseffektivitet, fleksibilitet og risikoreduksjon. Dette innebærer koordinering, oppfølging og relasjonsbygging med eksisterende og potensielle leverandører.
Service level manager er en del av avdelingen IT og utvikling og rapporterer til IT- og utviklingssjef.
For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Partner i Capus; Arne H. Underdal-Loktu på tlf. 911 31 414, arne.loktu@capus.no eller Sourcing Manager, Thomas Bjerke på tlf. 472 60 377, tb@capus.no
Flytoget bringer passasjerer til og fra Oslo Lufthavn med Drammen som endestasjon i vest. Selskapet skal tilby det beste transporttilbudet til og fra Oslo Lufthavn med vekt på sikkerhet, punktlighet og service. Flytoget har en topphastighet på 210 km/t, og fraktet i 2018 over 6,8 millioner reisende. Selskapets kundetilfredshet er svært høy (97%), og selskapet har god lønnsomhet. Fra og med 2020 faser vi inn 8 nye og moderne togsett for ytterlig å styrke merkevaren. Flytoget AS er et selvstendig selskap direkte eiet av Nærings- og Fiskeridepartementet.
En av våre konsulenter vil ta kontakt med deg
22 94 11 00 / adm@capus.no