Systemkjøp søker deg som vil bli vår nye og fremragende regionsansvarlige for region Vestland

Systemkjøp søker deg som vil bli vår nye og fremragende regionsansvarlige for region Vestland
Søknadsfristen på stillingen er dessverre utløpt og det er derfor ikke lenger mulig å søke. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Regionsansvarlig Vestland
Arbeidsgiver:
SYSTEMKJØP AS
Sted:
Bergen
Søknadsfrist:
Utløpt

Ser du for deg en variert og spennende arbeidshverdag hvor du skaper vekst for både nye og eksisterende medlemmer? Blir du motivert av å jobbe med utadrettet salg, samt inspirert av å skape gode resultater?

Systemkjøp fortsetter sin spennende vekstfase. Vi ønsker derfor å ansette en kommersiell regionsansvarlig for region Vestland med Bergen som utgangspunkt. Rollen skal bidra til å fortsette den sterke veksten i medlemsmassen gjennom aktivt salg mot nye og eksisterende medlemmer.

Som person må du være selvstendig, strukturert, ha forretningsteft og være en god relasjonsbygger som kommuniserer godt med personer på alle nivåer. Du må ha gode analytiske evner og være vant til å arbeide systematisk, metodisk og målrettet for å oppnå resultater. Vi ser for oss en fremtredende, lidenskapelig og sulten regionsansvarlig. Du identifiserer deg gjerne med å være løsningsorientert.

Hovedoppgaver:

  • Ansvarlig for å skaffe nye avtalekunder og følge opp eksisterende medlemmer/kunder innenfor angitt geografisk område
  • Øke omsetning gjennom nye og eksisterende medlemmer
  • Oppnå definerte budsjetter og mål
  • Bidra til å utvikle og gjøre Systemkjøp til en foretrukket aktør på markedet
  • Være Systemkjøp sitt ansikt utad
  • Treffe kundene der de er – hvilket innebærer noe reisevirksomhet innad i regionen

Kvalifikasjoner:

  • Utdannelse innen salg/marked, men relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Operativ salgserfaring med dokumenterte resultater
  • Fordel med bransjeerfaring fra storhusholdning/F&B
  • Meget gode norskkunnskaper, skriftlig så vel som muntlig
  • Gode engelskkunnskaper vil være en fordel
  • Generelt gode IT kunnskaper, og erfaring med bruk av CRM systemer i salgsarbeidet
  • Innehaver av førerkort klasse B

Personlige egenskaper:
Vi ser etter en resultatorientert og ambisiøs selger som er sulten på suksess. Gjennom relasjonsbygging og struktur sikrer du proaktive og effektive salgsprosesser. Du må ha forretningsteft og god økonomiforståelse.

Vi tilbyr:

  • Spennende selskap i vekst
  • Meget godt arbeidsmiljø og dyktige kolleger
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • En mulighet til å være med på en reise i Norges raskest voksende innkjøpskjede!

Om arbeidsgiveren

Systemkjøp er en av Norges største og den raskest voksende innkjøpskjeden innen storhusholdningsmarkedet. Vår oppgave er å skape de beste rammevilkår for våre medlemmer, som skal gi medlemmene økonomiske og driftsmessige fordeler. Vi har i dag et innkjøpsvolum på over 2 mrd. fordelt på mer enn 4000 medlemmer over hele landet. Selskapet holder til i nye og moderne lokaler sentralt på Lysaker.

Vi samarbeider med Servicegrossistene, som er et landsdekkende nettverk av fullsortimentsgrossister. Gode betingelser, nærhet til kundene, effektiv distribusjon og meget høy servicegrad gjør Servicegrossistene til en foretrukken grossistpartner.

Våre konsulenter