Vil du være med på digitaliseringen av et av verdens ledende medieselskap?

Vil du være med på digitaliseringen av et av verdens ledende medieselskap?
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Prosjektleder og systemansvarlig ERP
Arbeidsgiver:
JCDecaux Norge AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Til vårt hovedkontor i Nydalen i Oslo søker vi en prosjektleder og systemansvarlig ERP. Som prosjektleder og systemansvarlig vil du ha ansvaret for implementering og utvikling av våre IT-systemer, og du vil ha en sentral rolle JCDecaux Norge.
Rollen vil få et betydelig ansvar når vi i løpet av 2021/22 skal oppgradere vårt ERP-system. Utover dette vil du være en viktig sparringspartner for ledelsen i IT-relaterte spørsmål, identifisering av effektiviseringsmuligheter ved bruk av IT, og prosjektledelse i relevante prosjekter. Du vil også ha eierskapet for selskapets sentrale IT-systemer.
Stillingen rapporterer til økonomisjef i JCDecaux Norge.

Arbeidsoppgaver

  • Drift og support av ERP-system og tilhørende datavarehus, samt dialog med brukere på tvers av selskapets avdelinger
  • Prosjektleder for implementering av nye IT-systemer
  • Eier av selskapets sentrale IT-systemer
  • Sentral person i selskapets utviklingsprosesser
  • Sikre flyt av data mellom de ulike konsernsystemene
  • Løpende kontakt med konsernets IT-avdeling i Frankrike, konsernets konsulentselskap og andre relevante IT-miljøer
  • Identifisere effektiviseringsmuligheter ved bruk av IT-verktøy og systemer
  • Være en sparringpartner og ressurs for ledelsen i IT-relaterte spørsmål

Krav til kompetanse

  • Relevant høyere utdanning, minimum på bachelor-nivå. Relevant arbeidserfaring kan erstatte formell kompetanse
  • Erfaring med ERP implementering og drifting
  • Prosjektledererfaring er ønskelig
  • God forståelse for programmering
  • Erfaring med rapporteringsverktøy som Power BI eller andre business intelligence verktøy
  • Gode engelskferdigheter skriftlig og muntlig

For å lykkes i rollen er det viktig at du er analytisk sterk og har en god forretningsforståelse. Du er utadvendt og vet hvordan man skal kommunisere med ulike nivåer i organisasjonen. Som vår nye prosjektleder er det viktig at du er løsningsorientert og proaktiv i arbeidet ditt. Det er viktig at du er selvstendig og er flink til å arbeide strukturert.

JCDeaux tilbyr:

  • En spennende og utfordrende jobb i et av verdens ledende medieselskap
  • Et internasjonalt arbeidsmiljø med positive og engasjerte medarbeidere
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag

Har du noen spørsmål? Ta gjerne kontakt med Capus, ved Jonas Rambæk (93 24 21 33/ jr@capus.no) eller Anders Kihle (97 76 78 16/ ak@capus.no)
Søknader vurderes fortløpende.
 

Om arbeidsgiveren

I over 50 år har JCDecaux spilt en viktig rolle ved å forme bybildet i en rekke land verden over. I dag er JCDecaux verdens største utendørsreklameselskap, med over 1 million reklameflater i mer enn 80 land på 5 kontinenter. Omsetningen i 2019 var på € 3,9 Mrd.

JCDecaux Norge ble etablert i 1998 og teller i dag 77 ansatte. I dag er vi til stede over hele landet og våre annonseflater når hver uke mer enn halve Norges befolkning. Selskapet har inngått en rekke avtaler om utplassering, drift og vedlikehold av reklamefinansierte gatemøbler i større norske byer. Gjennom en avtale med Bane NOR AS besitter selskapet reklamerettighetene for samtlige jernbanestasjoner i Norge.
Selskapet opererer flere større avtaler med private eiendomsutviklere og kjøpesenteroperatører, herunder Citycon, Steen & Strøm, Norwegian Property (Aker Brygge) og OBOS Forretningsbygg. JCDecaux er den mest innovative og innflytelsesrike aktøren også når det kommer til digitalisering av utendørsreklamekanalen. Vi tilbyr programmatiske kjøp av våre reklameflater i en rekke markeder, og mange flere er på gang.

Utendørsreklame (OOH) er en av vekstvinnerne på mediemarkedet. En av hovedgrunnene er den omfattende digitaliseringen de siste årene, men vi har også kanal- og kommunikasjonsegenskaper som stadig blir viktigere for annonsører. Publikummet vårt vokser, og vi evner å skape god dekning raskt. Vi er også sterke mot unge målgrupper. I sum er dette egenskaper som norske annonsører etterspør.

Våre konsulenter