Akershus Eiendom søker resepsjonist / kontormedarbeider

Akershus Eiendom søker resepsjonist / kontormedarbeider
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Resepsjonist/kontormedarbeider
Arbeidgiver:
Akershus Eiendom AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Akershus Eiendom skal ansette en ny resepsjonist/kontormedarbeider. Vi ser etter deg som kan tilføre nye impulser og som kan være med på å videreutvikle Akershus Eiendom som selskap. Resepsjonen er en viktig del av Akershus Eiendom sitt ansikt utad og det er derfor viktig at du er flink med mennesker og har glimt i øyet. Vi ønsker å tiltrekke oss kandidater med erfaring fra tilsvarende rolle, men er også åpne for andre kandidater med et sterkt iboende kundefokus og som trives med å skape gode relasjoner. Resepsjonsfunksjonen/kontoradministrasjonen er delt mellom to stillinger, så det er essensielt at du er omgjengelig og har gode samarbeidsegenskaper.

Som resepsjonist vil du:

  • Ha ansvar for kontoradministrative oppgaver tilknyttet den daglige driften av selskapet
  • Påse at alle gjestesoner og møterom til enhver tid er presentable og gi våre gjester og ansatte en god brukeropplevelse
  • Oppdatere og forbedre faste data i CRM-system og andre databaser
  • Være med å videreutvikle og bidra til ytterligere digitalisering av Akershus Eiendoms arbeidsprosesser
  • Være aktiv deltaker i forbindelse med flytting til nye lokaler, VIA, og være vårt kontaktpunkt mot alle servicefaciliteter i bygget
  • Planlegge og gjennomføre interne og eksterne arrangementer
  • Koordinere digitale kampanjer og annet markedsarbeid
  • Bistå med HR-relaterte oppgaver
  • Gjøre annet forefallende arbeid

Vi ønsker at du har:

  • Relevant erfaring
  • Utpreget kundefokus
  • Gode samarbeidsevner og en aktiv bidragsyter på kontoret
  • En profesjonell og personlig tilnærming til kolleger og kunder
  • Stor gjennomføringsevne og arbeidskapasitet
  • Meget god systemforståelse og avansert bruker av Microsoft Office, SoMe og andre relevante applikasjoner

Vi ser etter deg som:

  • Er et utpreget servicemenneske og elsker nye utfordringer
  • Forstår at salg = service og at sammen oppnår vi våre satte mål
  • Har sterk personlig motivasjon med evne til å jobbe strukturert, målrettet og selvstendig
  • Er selvstendig, fleksibel og løsningsorientert med tydelig og presis formulering i leveranse- og gjennomføring
  • Raskt kan skape tillitsforhold og varige relasjoner
  • Synes det er gøy å småprate med både store og små, og å gjøre noens dag litt bedre med små midler
  • Tør å ta ansvar og modige valg, og kan ta raske beslutninger når det kreves

Søknadsfrist: Snarest.  

Dersom du har spørsmål, er du velkommen til å kontakte Capus AS ved Partner Nathalie Smulders på tlf. 470 83 841 eller Rekrutteringsassistent Stine Jørgensen på tlf. 908 14 868. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her".

Om arbeidsgiveren

Akershus Eiendom ble etablert i 1992, og har bygd seg opp til en posisjon som en av landets ledende megler av næringseiendom. Vi leverer tjenester innen transaksjoner, utleie, leietakerrådgivning, analyse og verdivurdering av næringseiendom. Det er i dag 39 ansatte og partnere i selskapet.

I 2021 flytter vi til nye, flotte lokaler i Ruseløkkveien 26 (VIA).

Våre konsulenter

Stine Jørgensen
Rekrutteringsassistent