Customer Service Manager – Entra ASA

Customer Service Manager – Entra ASA
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Customer Service Manager
Arbeidsgiver:
ENTRA ASA
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Customer Service Manager

Entra har som mål å være best på brukeropplevelsen for sine leietakere. Vi ønsker at våre kunders krav og forventinger skal møtes på en sømløs og trygg måte på vårt servicesenter. Denne enheten er i dag en viktig del av Entras driftsmodell og er høyt verdsatt av Entras leietakere. Entra implementerer nå nye systemer, konsepter og servicetjenester for å skape effektive leveranser og kundetilfredshet.

Som Customer Service Manager vil du ha ansvaret for å videreutvikle servicesenteret i å være en enhet som yter service og støtte både i kundegrensesnittet og mot interne prosesser. Du skal også sørge for at Entras kunder får den beste brukeropplevelsen gjennom hele kundereisen, uansett kontaktpunkt. Det er derfor viktig at du har god forståelse for alle elementer i kundereisen. I tillegg vil du også være ansvarlig for håndtering av kundetjenester, mersalg av servicetjenester, kommunikasjonsaktiviteter mot leietakere og bygge en hospitality-kultur i Entra. Det er derfor essensielt at du behersker en balanse mellom strategisk og operativt arbeid samt har erfaring med forbedringsprosesser og ledelse av kundesenter. Stillingen rapportere til Leder for kundeservice og driftstøtte.
 

Ansvarsområder:

  • Aktivt bidra i videreutvikling og implementering av kundedialog og storkundestrategi
  • Personalansvar, herunder lede og utvikle servicesenteret og de ansatte
  • Førstelinje kontaktpunkt for alle driftsrelaterte henvendelser
  • Opprettholde og videreutvikle kundereisen i alle tjenestekanaler
  • Videreutvikle og koordinere kommunikasjons- og markedsføringsaktiviteter som eksempelvis leietakerinformasjon via apper og digitale flater
  • Ansvar og oppfølging av Entra’s CRM-system
  • Rapportering på KPI’er og innsamling av data
  • Helhetlig og riktig dialog i Entras eiendomsforvaltning, både interne og eksterne aktører
  • Utvikle og lede nye tjenester og produkter i avdelingen
  • Bygge en service- og Hospitality-kultur i selskapet

Kompetansekrav:

  • Høyere utdanning innen service, hospitality og/eller markedsføringsfag
  • Minimum 10 års erfaring, gjerne fra hospitality, forsikring, telecom eller liknende
  • Erfaring med kundereise samt strategisk og operativt kundeservicearbeid
  • Erfaring med rapportering og målrettet arbeid med KPI’er
  • Kompetanse innen relevante CRM/HR/ERP-systemer er en fordel
  • Meget god forretningsforståelse, kundesentrisk tilnærming
  • Solid ledererfaring med dokumenterte resultater
  • Erfaring med gjennomføring av forbedringsprosesser

Personlige egenskaper:

  • Har en motiverende og engasjerende lederstil
  • Meget serviceinnstilt og kundeorientert, motiveres av å jobbe etter nøkkeltall
  • Evne til å organisere og bruke internt og eksternt nettverk
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Innovativ og vilje til å utvikle avdelingen og systemer
  • Indentifiserer deg med og etterlever Entras verdier
     

Entra tilbyr:

  • En spennende og viktig jobb med faglige utfordringer og arbeidshverdag med varierte arbeidsoppgaver
  • Muligheten til å jobbe med noen av de mest spennende eiendomsprosjektene i Norge
  • En god arbeidsplass – Entras medarbeidere har en arbeidsglede på nivå med de aller beste arbeidsplasser i Norge (Ennova – Global Employee & Leadership Index)
  • Sosialt miljø med muligheter for trening, turer og andre aktiviteter
  • Konkurransedyktig betingelser
  • Moderne lokaler i Posthuset ved Oslo S
     

Entras verdier er: Tett på, nyskapende, ansvarlig og "ett lag". Verdiene representerer selve drivkraften i Entra. De motiverer til å levere gode resultater og veileder hvordan vi jobber med kunder, leverandører og hverandre. Verdiene skal være i daglig bruk og gi oss retning når vi skal ta beslutninger.

Søknadsfrist: Løst

For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Capus AS ved Partner Nathalie Smulders på 470 83 841 / nathalie.smulders@capus.no eller Rekrutteringsassistent Nanna Skjold på 977 88 713 / nanna.skjold@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken «Søk på stillingen». Du må da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.

Om arbeidsgiveren

Entra ASA er ett av Norges ledende eiendomsselskaper. Entras forretningsidé er å utvikle, leie ut og forvalte attraktive og miljøledende lokaler, samt utøve aktiv porteføljeforvaltning med kjøp og salg av eiendommer. Selskapet eier og utvikler cirka 1,4 millioner kvadratmeter, fordelt på 91 eiendommer. Markedsverdien av eiendomsporteføljen er ca 60 milliarder kroner, og selskapet er notert på Hovedlisten på Oslo børs. For mer informasjon, se www.entra.no

Våre konsulenter

Nathalie Backer Smulders
Partner
Nanna Skjold
Rekrutteringsassistent