Er du interessert i en teknisk rolle med driftsansvar?

Er du interessert i en teknisk rolle med driftsansvar?
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Senior support med driftsansvar
Arbeidsgiver:
PRONTOTV AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

ProntoTV søker en senior support med driftsansvar for interne systemer. Du vil ved siden av supportoppgaver ha ansvar for drift av våre interne systemer, servere og nettverk. Support-teamet du blir en del av er et stort og sammensveiset team, som gjør alt fra ferdigstilling av installasjoner til å drive support knyttet til alle ProntoTV sine produkter. 

Driftsoppgaver:

  • Konfigurere og drifte interne applikasjoner med integrasjoner, som Confluence, Manuscript, Sonarcube og mer.
  • Identifisere og programmere aktuelle driftsoppgaver og integrasjoner
  • Superbruker og systemansvarlig på Office365 og Azure/DevOps
  • Bør ha kjennskap til Active Directory, Windows server, IIS, DNS, Azure DevOps, AWS.
  • Grunnleggende kunnskaper om nettverksdrift og vedlikehold.
  • Konfigurasjon og drift av produksjonsservere(Internt og eksternt)
  • Aktiv bruk, produksjon og vedlikehold av dokumentasjon
  • Andre oppgaver innen seksjonen må påregnes

Supportoppgaver:

  • Teknisk support mot kunder og sluttbrukere
  • Proaktiv support, overvåke, feilsøke og kontakte kunde om nødvendig
  • Mulighet for hovedansvar mot kunder
  • Assistanse og rådgivning til kunder/partnere via fjernstyring, telefon og e-post
  • Onsite oppdrag ved behov.

Kvalifikasjoner:

  • Ønskelig med høyere relevant utdanning (fortrinnsvis innen IT), men relevant arbeidserfaring kan veie opp for manglende utdanning
  • Solid kompetanse om Windows, hardware og nettverk
  • Initiativrik og proaktiv, evne til å identifisere forbedringer og implementere disse
  • God på dialog og samarbeid
  • Har en god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne, engelsk og norsk
  • Har erfaring innen IT-support og gode generelle IT-kunnskaper
  • Førerkort, er en fordel, men ikke ett krav

Personlige egenskaper:

  • Ønsker å videreutvikle deg innen IT og er lærevillig 
  • Har genuin interesse av å hjelpe brukere med tekniske problemer
  • Evner å jobbe hands-on og bidra der det trengs
  • Arbeider strukturert og effektivt
  • Opptatt av kvalitet og effektivitet på leveranse

ProntoTV tilbyr:

  • Mulighet til å jobbe med ny teknologi og et nytt og spennende produkt
  • Et lønnsomt selskap med solid vekst
  • Offensivt miljø som vet å verdsette sine ansatte
  • Variert support- og driftsrolle
  • Store utviklingsmuligheter

Søknadsfrist: Snarest
For ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med våre Researchere i Capus, Adrian Marthinsen (938 15 523 / am@capus.no), Snorre Helseth (416 08 640 / sh@capus.no)

Om arbeidsgiveren

ProntoTV ble startet i 1999 og er Norges største totalleverandør av skjermløsninger (også kjent som digital signage). Selskapet har nå 37 ansatte og holder til i Oslo sentrum. ProntoTV skaper digital signage løsninger som er skreddersydd for kundenes behov. I 2016 ble ProntoTV kjøpt opp av Malmø-baserte ZetaDisplay, et av Nordens ledende selskaper på digitalkommunikasjon og notert på den svenske NASDAQ børsen. ProntoTV har i dag en rekke av Norges største selskaper som kunder, blant annet Equinor, Posten, DnB, JCDecaux og Reitan Convenience.

ProntoTV samarbeider også tett med datterselskapet LiveQube, som er Norges største in-store musikktilbyder, tilstede på over 1000 lokasjoner i Norge. Selskapet har vokst kraftig de siste årene, og hadde omsetning på nær 90MNOK i 2020.

Våre konsulenter

Adrian Marthinsen
Seniorrådgiver