Produkteier for Brings bestillingsplattform for bedriftskunder

Produkteier for Brings bestillingsplattform for bedriftskunder
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Produkteier
Arbeidsgiver:
POSTEN NORGE AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Vi leter etter en erfaren produkteier som kan bidra til å drive videreutviklingen av Mybring, Brings selvbetjeningsportal for bedriftskunder. Er det deg?

Mybring består i dag av 7 funksjonsområder – blant annet bestilling, sporing, rapporter & fakturaer og kundeservice. Vi leter nå etter en produkteier for funksjonsområdet med størst brukermasse – bestilling.

Det er ingen tvil om at logistikkbransjen er på en av sine største forandringsreiser noensinne. Den største pådriveren for denne utviklingen er den raskt voksende e-handelen som har åpnet en helt ny verden av muligheter for både bedrifter og privatpersoner. Men, for at en pakke skal kunne fraktes fra A til B trengs det en aktør som tilbyr omfattende logistikkløsninger. Det er her vi i Posten og Bring kommer inn i bildet, som et av Nordens største logistikkonsern med drøyt 14 000 ansatte.

I avdelingen Digital kundefront jobber vi i grensesnittet mellom forretning og teknologi og vår kjernekompetanse er digital produktutvikling. Vi er et strategisk satsningsområde som har ansvaret for å utvikle, forvalte og kontinuerlig forbedre konsernets selvbetjenings- og integrasjonsløsninger. Løsningsporteføljen retter seg mot bedriftskunder og -mottakere og privatkunder og omfatter webportalen Mybring, integrasjonsplattformer for EDI og API samt konsernets nettsider. Digital kundefront er en pådriver for å øke selvbetjeningsgraden og konkurransekraften til våre kunder gjennom førsteklasses selvbetjenings- og integrasjonsløsninger.

Som produkteier for Mybring må du ha god forretningsforståelse og interesse for logistikk. I tillegg må du ha erfaring fra arbeid med digitale selvbetjeningsløsninger samt være opptatt av smidig arbeidsmetodikk, kontinuerlig forbedring og tverrfaglig samarbeid.

Du inngår i et tverrfaglig team bestående av ressurser med både teknisk, design- og forretningskompetanse. Du er hovedansvarlig for å videreutvikle ditt eget funksjonsområde både operativt og strategisk, og sammen med teamet streber du etter å gjøre det så enkelt som mulig for våre bedriftskunder og samarbeidspartnere å benytte Posten og Brings tjenester.

Vi holder til i moderne og sentrale kontorlokaler i Posthuset midt i Oslo sentrum.

Dine arbeidsoppgaver:

  • Videreutvikle og administrere Mybrings største funksjonsområde – bestilling
  • Ansvarlig for å styre og prioritere backlog med utviklingsoppgaver innenfor ansvarsområdet
  • Tett dialog med forretningsområder for å definere riktige utviklingsprosjekter/-tiltak
  • Gjennomføring av utviklingstiltak og –prosjekter, i meget tett samarbeid med utviklingsteam
  • Tett dialog med salg og kundeservice, samt ivareta kunder

 
Ønskede kvalifikasjoner:

  • Mastergrad innen økonomi, IT, teknologifag eller lignende. Relevant erfaring kan etter vurdering kompensere for manglende formell bakgrunn
  • Noen års erfaring som produkteier eller lignende roller
  • Erfaring med digital produktutvikling og smidig utviklingsmetodikk
  • Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse
  • Bred logistikkerfaring og –kompetanse

Personlige egenskaper og ferdigheter:

  • Du er analytisk og strukturert
  • Du er selvgående, initiativrik og evner å inspirere andre
  • Du har strategisk forståelse
  • Du trives med utfordrende oppgaver og har stor arbeidskapasitet
  • Du evner å sikre fremdrift og tydelig retning i arbeidet hos et tverrfaglig team
  • Du har utmerkede kommunikasjonsferdigheter, både på norsk og engelsk (muntlig og skriftlig)
  • Du trives med stor variasjon i arbeidsoppgaver og en hverdag som preges av å arbeide på tvers av organisasjonen
  • Du er en lagspiller

Vi tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Moderne kontorlokaler, flott utsikt og sentral beliggenhet midt i Oslo sentrum
  • Et sterkt faglig kompetansemiljø og hyggelige kolleger
  • Oppgaver som gir stor kontaktflate i konsernet
  • Gode forsikringer og pensjonsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Mulighet til å være med på å endre en av Norges eldste og største bedrifter

Vi ser frem til å høre fra deg!

Om arbeidsgiveren

Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige løsninger innen post, kommunikasjon og logistikk. Vår visjon er å gjøre hverdagen enklere og verden mindre. Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring.

Våre konsulenter

Maria Fidje
Rekrutteringsassistent