Er du riktig person til å forvalte Selecta sin kundeportefølje?

Er du riktig person til å forvalte Selecta sin kundeportefølje?

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Account Manager
Arbeidsgiver:
SELECTA AS
Sted:
Oslo
Søknadsfrist:
Snarest

Ønsker du å bli med på laget til Selecta? De er markedsleder med innovative mat- og drikkeløsninger, og Europas største pionèr innenfor foodtech. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å lære mer om løsningssalg!

I 2021 omsatte Selecta for over 10 milliarder kroner. Med kontinuerlig utvikling og investeringer fra våre eiere, KKR, har Selecta gått fra å være et velkjent kaffehus til den ledende totalleverandøren av mat- og drikkeløsninger. De har ambisiøse vekstplaner for de neste årene, og ønsker å styrke seg med flere dyktige kollegaer.

Nå er vi på jakt etter Selecta deres neste Account Manager. Dette er en person som skal ta over en portefølje med eksisterende kunder i SMB-markedet. Du skal videreutvikle kundeforholdet og selge inn nye og innovative mat- og drikkeløsninger til disse kundene. Denne rollen har IKKE nysalgsbudsjett. 

Du vil få fullt ansvar for hele salgsprosessen fra forberedelser til ferdigstillelse og utrulling av kontrakter. Dette vil innebære kundemøter fysisk, på telefon og via teams, forhandling ut utarbeidelse av tilbud og løsninger, gjennomføre kundeanalyser og identifisering av potensielle muligheter hos eksisterende klienter. Du vil sitte i kjernen av det som er viktige kommersielle prinsipper hos Selecta:

  • Beholde 100 % av sine klienter
  • Bringe nye løsninger til sine klienter

Som person tror vi du er utadvendt og åpen, du er dedikert og målrettet. Du er flink til å bygge relasjoner og utvide ditt nettverk. 
Du har god erfaring med å logge din hverdag i et CRM-system og generelt strukturere ukene dine.
Vi tror du har noen år med B2B salg allerede. Hvis du kan vise til noen gode resultater eller en oppnåelse du er stolt av så vil vi gjerne se det.

Selecta har en arbeidskultur som er utrolig sterk og viktig. Som ny ansatt vil du bli tatt godt vare på og få alle verktøyene du behøver for å lykkes og trives i jobben. 
Det er viktig for Selecta er at du som ny ansatt legger fra deg din gamle arbeidskultur ved døren og gjør ditt beste for å adoptere din nye. 

Høres dette spennende ut? Legg inn en søknad, vi har startet rekrutteringen.
 

Om arbeidsgiveren

Selecta er markedsledende i Norge og Europa innenfor mat og drikke til private- og offentlige selskaper. Fra innovative vendingskonsepter med mat-, drikke og kaffe til konseptet We Proudly Serve Starbucks til bedrifter og skoler. Fra kaffekonsepter for restauranter og hoteller til selvbetjeningsløsninger hos private- og offentlige selskaper. Totalt opererer Selecta 452 000 salgspunkter i 14 land, og serverer over 10 millioner mennesker mat- og drikke hver dag. Som markedsledende i Norge har Selecta 16 kontorer og 15000 kaffe- og vannmaskiner ute i markedet. Øverst i Selectas kaffesatsning står vårt konsept; Starbucks On The Go – Verdens største merkevare innenfor kaffe! Med nesten 30 års erfaring i Norge tilbyr Selecta løsninger med høy kvalitet innenfor en rekke serviceområder.

Våre konsulenter

Søk på stillingen