Concept Communication leter etter sin Digital Markedsansvarlig

Concept Communication leter etter sin Digital Markedsansvarlig

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Digital Markedsansvarlig
Arbeidgiver:
CONCEPT COMMUNICATION AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Snarest

I Concept Communication kan vi tilby deg personlig utvikling med gode karrieremuligheter i et spennende byrå under vekst. Vi har erfarne, faglærte og ikke minst motiverte medarbeidere og ledere som utgjør et solid team. Bli med på vårt lag, som vil være et stort steg inn i en voksende bransje!
Som Digital Markedsansvarlig skal du lede utviklingen av digital kommunikasjon for kunder og prosjekter hos Concept Communication. Med din kreativitet og sterke tekstformidling vil du ha ansvaret for innhold og annonsering av alle våre plattformer i sosiale medier. Videre skal du utarbeide og gjennomføre digitale kampanjer for våre kunder. Disse kampanjene må ledes med en strukturert hånd i form av planlegging, testing, og evaluering. Det ligger stor frihet i hvordan du selv vil håndtere arbeidsoppgavene for å oppnå best mulig resultat.

Vi leter etter deg som har gode lederegenskaper og er en lagspiller med et godt nettverk. Du er god på å se muligheter og forbedringsområder, og du liker godt en komplisert utfordring innenfor effektivisering av kommunikasjonsoppgaver. Vi ser gjerne at du har relevant erfaring og resultater du kan vise til, kanskje har du utdannelse innenfor faget også. Du er muligens en erfaren rådgiver eller fagperson innen digitale kampanjer og markedsføring, og har derfor kjennskap til analyseverktøy og systemer innenfor det digitale feltet. Med en høy gjennomføringsevne er du god på å sette deg inn i ulike fagområder og du har et ønske om å stadig utvikle deg både personlig og faglig.

Hvis dette høres interessant ut så vil vi gjerne høre fra deg!
Ta kontakt med Senior Rådgiver i Capus Tom Erik Øverbø på 92 08 86 86 eller tomerik.overbo@capus.no
 

Om arbeidsgiveren

Basert på over 30 års erfaring med iscenesettelse av merkevarer så vet vi hva som skal til for å begeistre ulike målgrupper. Vi brenner for å løse kommunikasjonsutfordringer gjennom interaktive løsninger og fysiske arenaer. Ved å kombinere disse virkemidlene oppnår vi et sterkere og smartere møte mellom merkevare og forbruker. Vi kaller det iscenesettelse av merkevarer. Som for eksempel da Honningcentralen skulle øke sin markedsandel og skape mer oppmerksomhet rundt birøktere, da Scandic skulle fortelle historien om Norges mest kreative hotell, eller da Oslo Byfestival skulle øke handelen i sentrum gjennom byliv og aktiviteter. Da skapes det gode merkevareopplevelser og det fortelles historier som engasjerer, blir delt, og husket!

Våre konsulenter

Søk på stillingen