Nøkkelinformasjon
Stillingstittel:
Arbeidsgiver:
Sted:
Søknadsfrist:
Kontakt konsulent
Ansvarsområder:
Som Prosjektleder/Forretningsutvikler vil du ha ansvar for å planlegge, gjennomføre og følge opp vårt ERP-prosjekt i Norden og Baltikum. Du vil også drive kontinuerlige forbedringer i arbeidsprosesser på tvers av avdelinger. For å oppsummere i noen punkt, så innebærer stillingen følgende:
- Prosjektledelse: Planlegge, gjennomføre og følge opp pågående ERP-prosjekt.
- Optimalisering: Identifisere og implementere forbedringer innen logistikk, IT, kundesupport, salg, service og økonomi.
- Forretningsstrategi: Utvikle og implementere forretningsplaner som støtter konsernets strategiske mål.
- Markedsanalyse: Analysere markedsdata og trender for å avdekke muligheter og risikoer.
- Tverrfaglig samarbeid: Sikre effektiv prosjektgjennomføring gjennom samarbeid med ulike avdelinger og selskaper.
- Kontraktshåndtering: Gjennomgå og kontrollere avtaler/kontrakter med kunder og leverandører.
- Prisoppfølging: Overvåke og justere priser fra leverandører og mot kunder.
Hvem ser vi etter:
Stillingen krever en strategisk tenker med sterk analytisk forståelse og evne til å samarbeide effektivt med ulike team både nasjonalt og internasjonalt. Det hadde vært fint om du kunne tikke av noen av punktene nedenfor:
- Analytiske ferdigheter og evne til å identifisere forbedringsområder.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Interesse for prosjektledelse og prosessoptimalisering.
- Gjerne erfaring med markedsanalyse for å identifisere muligheter og risikoer.
- Evne til å jobbe tverrfaglig for å sikre prosjektets suksess.
- Gjerne Bachelor eller Master innen økonomi, finans, forretningsadministrasjon eller et relatert felt. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
Vi tilbyr:
- Trivelig arbeidsmiljø og gode kollegaer
- Lav turnover
- Gode utviklingsmuligheter
- Fokus på work life balance
- Fri parkering
- Nærhet til kollektivtransport
- Treningslokaler i egne lokaler
- Meget gode pensjonsordninger
Vi vokser kontinuerlig, tar markedsandeler og sikrer oss nye avtaler ukentlig. Vi tilbyr en dynamisk arbeidsplass med muligheter for faglig utvikling og karrierevekst. Bli med på laget og bidra til å forme fremtiden i vår bransje!
For spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Seniorrådgiver Benedicte Gangstad på telefon 97012004 eller send en mail til benedicte.gangstad@capus.no
Om arbeidsgiveren
Primulator har siden 60-tallet vært eksklusiv leverandør av premium merker til HoReCa-markedet, KBS og Convenience. Vi er stolte av å selge produkter fra ledende firmaer som WMF, Faema, Carpigiani, ISA, Merrychef og flere.
Resultatet av hardt arbeid og høy kvalitet har satt oss i posisjonen vi nå er i. Rundt 85 % av merkene vi fører i dag har vi hatt siden 60-tallet. Vi arbeider utelukkende med de beste og mest kjente merkene for å kunne stå for den kvaliteten vi lover. I tillegg til vår fantastiske produktkatalog besitter vi inngående kunnskap produktene og bransjen vi opererer i. Vi holder jevnlige kurs og arrangementer for å videreformidle kunnskapen til våre kunder, samarbeidspartnere og medarbeidere.
Primulator har fokus på kompetanse og å være en trygg samarbeidspartner for våre kunder. Alle i bedriften brenner for det de driver med og ønsker å bringe lidenskapen videre. Flere av våre medarbeidere har fagbrev som kokk, bakgrunn som barista etc. De blir jevnlig sertifisert av våre leverandører eller gjennom internasjonale sertifiseringsinstanser. Vi skal rett og slett være best på det vi driver med.