Maestro er på jakt etter ny kundekonsulent. Vil du bli med på laget?

Maestro er på jakt etter ny kundekonsulent. Vil du bli med på laget?

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Kundekonsulent
Arbeidsgiver:
Maestro Soft AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Snarest

Kundekonsulent

Maestro er i vekst og opplever økt etterspørsel etter produktene, samtidig som det også utvikles nye produkter for eksisterende og nye markeder. Selskapets avdeling for brukerstøtte har et godt samarbeid, og er populær hos kundene.

Nå skal avdelingen styrkes med en medarbeidere for å kunne håndtere den økende arbeidsmengden. Maestro har en solid kundemasse, og mange av dem har vært med i mange år. Brukerstøtten er en av våre viktigste kontaktflater ut mot kundene, og vi er veldig lydhøre for kundenes tilbakemeldinger og ønsker. Maestros mantra er «Vi elsker våre kunder!» og god kontakt med kundene prioriteres høyt.
 
De viktigste arbeidsoppgavene vil være 
 

  • Gi support til selskapets kunder via telefon og e-post 
  • Utvikle egen fagkompetanse gjennom fordyping i temaer og enkeltsaker 
  • Opplæring og veiledning av fagpersoner internt og eksternt 
  • Ta del i tverrfaglig team for å videreutvikle, teste og kvalitetssikre systemene 
  • Ha kontakt med etablerte og potensielle kunder, kartlegge behov og forbedringsområder 

Det jobbes tett på tvers av avdelingene hos oss, slik at man alltid har tilgang på tyngre fagkompetanse og tyngre teknisk kompetanse ved behov. Det er lav terskel for å spørre andre. Noen saker løses direkte, andre trenger at man undersøker mer og går dypere inn i materien for å kunne bistå kundene i å komme videre.
 
Supporttelefonen er oppe fra klokken 8-16. Det kan være mye trykk i høysesongen (vinter/vår), og det er viktig at man ikke lar seg stresse av mange telefoner og e-poster. Høstsesongen er normalt noe roligere og gir f.eks rom for egenutvikling samt å delta i spesifikasjon, vurdering og test av programvaren. Medarbeiderne på brukerstøtte er også verdsatt av salgsavdelingen til å være med på stand og i kundemøter rundt omkring i landet. 
 
 
Vi tror du har følgende kvalifikasjoner 
 

  • Høyere økonomisk utdannelse eller tilsvarende, minimum bachelor
  • Relevant erfaring
  • Gjerne noe erfaring fra regnskap eller revisjon
  • God teknisk kompetanse
  • Gjerne kjennskap til årsoppgjør og årsoppgjørssystemer
  • Gode muntlige og skriftlige formidlingsevner 

 
Personlige egenskaper 
 

  • Du er teknisk interessert og ønsker å jobbe i skjæringspunktet økonomi/IT 
  • Du er serviceinnstilt og har svært gode kommunikasjonsevner 
  • Du er fleksibel og trives med å jobbe med varierte arbeidsoppgaver 
  • Du er positiv og løsningsorientert 
  • Du jobber godt både selvstendig og i team 

 
Vi kan tilby deg 
 

  • Solid fagmiljø og trivelig arbeidsmiljø 
  • Muligheten til å jobbe med markedsledende produkter 
  • Gode muligheter for faglig utvikling 
  • God tilgang på kurs og sertifiseringer 
  • Konkurransedyktige betingelser 

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen, er du velkommen til å kontakte Capus ved partner Johannes Westersø tlf. 95 17 91 69 eller rekrutteringsassistent Ramajana Knudsen tlf. 94 88 87 52.   
 

 

 

Om arbeidsgiveren

Maestro Soft er et veldrevet selskap som gir riktig person store muligheter for både faglig og personlig utvikling. Selskapet holder til i fine lokaler i Karenslyst allé på Skøyen i Oslo. Arbeidsmiljøet er trivelig og uformelt, det er tilbud om fellestrening i arbeidstiden og konkurransedyktige betingelser.

Totalt rommer selskapet 41 engasjerte personer fordelt på salg, brukerstøtte, utvikling, fag/test og administrasjon/ledelse. Selskapet har to produktlinjer, Maestro (skatt, økonomi, revisjon og regnskap) og Signant (elektronisk signering og tillitstjenester).

Våre konsulenter

Ramajana Knudsen
Rekrutteringsassistent
Søk på stillingen