Omilon søker Solution Sales Specialist til Nordens ledende aktør innen taleteknologi!

Omilon søker Solution Sales Specialist til Nordens ledende aktør innen taleteknologi!
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Solution Sales Specialist
Arbeidsgiver:
OMILON AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Vil du jobbe med løsningssalg av taleteknologi og AI-tjenester i norske sykehus for Nordens ledende aktør?

Omilon søker nå flere nye medarbeidere i ulike roller til sitt kontor i Oslo.

Med taleteknologi frigjør vi tid for samfunnsviktige funksjoner, så de kan fokusere på det som er viktig for dem.

Vi står nå foran en revolusjon for taleteknologi hos våre sykehuskunder hvor vi er i ferd med å oppgradere til state-of-the art talegjenkjenning i skybaserte løsninger, integrert i alle de store pasientsystemer i norske sykehus. Dette gjør at de kan dokumentere pasientforløp raskere og med høyere kvalitet. Dette vil gi spennende muligheter og store vekstmuligheter i tiden fremover.

Vi samarbeider i dag med nesten alle norske offentlige sykehus gjennom vår nasjonale rammeavtale for talegjenkjenning.

Vi søker nå en person som vil hjelpe oss med å realisere dette vekstpotensialet gjennom løsningssalg, rådgiving og langsiktig samarbeid med sykehusregionene. Vårt mål er å få teknologiløsninger til å fungere for mennesker i helsevesenet til det beste for pasienten – og dermed frigjøre tid for alle involverte.

Omilon er Nordens ledende leverandør av talegjenkjenning, og er et av de fremste miljøene i Europa på taleteknologi basert på Microsoft/Nuance teknologi. Vi er også i full gang med å utvikle AI-løsninger for beslutningstøtte, som gir ytterligere tidsbesparelser for våre kunder.

Våre talegjenkjenningsløsninger gjør dokumentasjonsjobben enklere og mer effektiv, og sørger for at viktig informasjon er tilgjengelig i pasientjournalen med det samme. Gjennom ny teknologi kan du være med på å øke kvaliteten og halvere tiden som brukes på pasientdokumentasjon. Dette frigjør tid for klinikere som kan brukes på mer pasientnært arbeid.

Salgsavdelingen jobber tett med våre kunder for å hjelpe dem med å få det beste ut av våre løsninger. Vi er et bindeledd mellom kunden, vår leveranseavdeling og vår utviklingsavdeling, og skal sikre at vi møter kundens behov og hjelper dem med å realisere effektene av våre løsninger i et langsiktig samarbeid.

Vi ønsker at du har minimum 3-5 års erfaring fra arbeid med løsningssalg innen teknologi, eller at du har jobbet i en produkt- eller konsulentrolle med mye kundekontakt. Du er glad i teknologi, og setter deg raskt inn i teknologiens muligheter, slik at du kan bruke dette til å møte våre kunders behov. Det er også klart en fordel om du kjenner til helsesektoren, men det viktigste er at du er evner å kommunisere med våre kunder om teknologi, behov og løsninger. Du må også evne å se nye muligheter i markedet for Omilon sine produkter og løsninger.

Du vil jobbe med:
 

  • Salg av Omilons løsninger og prosjekter, primært mot helseforetak i offentlig sektor
  • Rådgiving og bistand til våre kunder fra innsalg til gevinstrealisering
  • Bidra til å utvikle kundestrategier og -prosjekter i samarbeid med resten av salgsavdelingen
  • Oppfølging og videreutvikling av Omilons kunder
  • Formidle verdien av Omilons produkter til eksisterende og nye kunder
  • Ansvar for hele salgsprosessen fra prospektering til avtalegjennomføring og oppfølging

Kvalifikasjoner:
 

  • Høyskole- eller universitetsutdannelse
  • Minimum 3 års erfaring innen løsnings- eller systemsalg
  • Dokumenterte salgsresultater
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:
 

  • Løsningsorientert, serviceorientert og ambisiøs
  • Selvgående og initiativrik med mye stå-på-vilje
  • Forretningsorientert, analytisk og strukturert
  • Interesse for teknologi og tekniske løsninger
  • God relasjonsbygger som evner å skape tillit og samarbeid

Omilon AS tilbyr en arbeidsplass med svært dyktige kollegaer som har ambisjoner på vegne av kunden og et godt arbeidsmiljø, hvor alle er stolte av å jobbe. Du vil i denne rollen få store påvirkningsmuligheter og mye ansvar, samt konkurransedyktige betingelser. Du vil jobbe tett i team med ressurser i både salg, markedsføring og leveranse, hvor du får ansvar for eget salgsbudsjett som del av salgsavdelingen. Stillingen rapporterer til salgsdirektør.

Spørsmål om stillingen kan rettes til vår samarbeidspartner Capus ved seniorrådgiver Anders Kihle, telefon 977 67 816 eller e-post anders.kihle@capus.no. 
Vi ser frem til å lese din søknad!

Om arbeidsgiveren

Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen effektiv dokumentasjon. Vi frigjør tid så samfunnsviktige funksjoner kan fokusere på det som er viktig! Gjennom ny teknologi og ved bruk av digitale løsninger, som talegjenkjenning, effektiviseres det administrative arbeidet. Dette hjelper ressurser i samfunnskritiske samfunnsinstanser, for eksempel for helse, saksbehandlere og offentlig forvaltning. Med våre løsninger halveres tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.

Våre konsulenter

Anders Kihle
Seniorrådgiver
Maria Fidje
Rådgiver Research og Analyse