
Omilon søker system- og supportspesialist til Nordens ledende aktør innen taleteknologi!



Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen talegjenkjenning, og er et av de fremste miljøene i Europa på taleteknologi basert på Microsoft/Nuance. Vi er også i full gang med å utvikle AI-løsninger for beslutningstøtte som gir ytterligere tidsbesparelser for våre kunder.
Omilon leverer det nyeste innen taleteknologi til flere ulike markeder i dag. Våre talegjenkjenningsløsninger gjør dokumentasjonsjobben enklere og mer effektiv. Gjennom ny teknologi og ved bruk av nye digitale løsninger kan du være med på å halvere tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.
Vi leverer programvare og konsulenttjenester både til helseregioner, spesialister og mindre legekontor, enkeltmannsforetak og større bedrifter. I Norge har Omilon flere tusen brukere i alle fire regionale helseforetak, samt rundt 300 brukere koblet opp mot ulike cloudløsninger utenfor sykehusmarkedet. Vi har akkurat lagt om til å levere talegjenkjenning som skytjeneste på Azure cloud. Vi har store planer om å om å vokse i området utenfor sykehusmarkedet i årene som kommer. I den forbindelse må vi jobbe målrettet for å strømlinjeforme leveransene våre og gjøre det så enkelt som mulig å komme i gang. Vi søker deg synes det er gøy å være med på å bygge opp og videreutvikle tjenester og som er opptatt av kundeopplevelsen. Dette er en stilling man kan vokse i, og lære en hel masse.
Arbeidsoppgaver
Som system- og supportspesialist i Omilon vil dine viktigste arbeidsoppgaver være drift, support, vedlikehold, effektivisering og videreutvikling av vårt talegjenkjenningstilbud utenfor det offentlige sykehusmarkedet. I tillegg vil du jobbe noe med lokal IT-drift som en del av et større team som dekker kontorene våre i Norge, Sverige og Danmark
Andre arbeidsoppgaver vil være:
Kvalifikasjoner
Vi ønsker oss en kollega som er
Vi tilbyr
Vi kan tilby et sosialt arbeidsmiljø med gode arbeidskolleger – hos oss er det viktig at alle trives på jobben. Vi har søsterselskaper både i Sverige og Danmark, som vi har godt samarbeid med, og vi jobber også med store internasjonale aktører. Du får jobbe med spennende, ny og samfunnsnyttig teknologi. Arbeidsoppgavene får du være med på å forme selv ut fra dine interesser og styrker, og vi oppfatter oss som en fleksibel arbeidsgiver.
Spørsmål om stillingen kan rettes til vår samarbeidspartner Capus ved seniorrådgiver Anders Kihle, telefon 977 67 816 eller e-post anders.kihle@capus.no.
Vi ser frem til å lese din søknad!
Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen effektiv dokumentasjon. Vi frigjør tid så samfunnsviktige funksjoner kan fokusere på det som er viktig! Gjennom ny teknologi og ved bruk av digitale løsninger, som talegjenkjenning, effektiviseres det administrative arbeidet. Dette hjelper ressurser i samfunnskritiske samfunnsinstanser, for eksempel for helse, saksbehandlere og offentlig forvaltning. Med våre løsninger halveres tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.
En av våre konsulenter vil ta kontakt med deg
22 94 11 00 / adm@capus.no