Vil du være med å bygge Norges heftigste kundeopplevelse?

Vil du være med å bygge Norges heftigste kundeopplevelse?

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Customer Experience Manager
Arbeidsgiver:
Oslofjord Convention Center AS
Sted:
MELSOMVIK
Søknadsfrist:
Snarest

Vi søker Customer Experience Manager til å bygge Norges heftigste kundeopplevelse!

Hvert år avholdes det spektakulære arrangementer med mange tusen deltakere på Oslofjord. Flere og flere av disse arrangementene gjennomføres i vår egen regi, og da må det gjøres et solid stykke arbeid i forkant når 9000 senger skal fylles med glade mennesker. Som Customer Experience Manager vil du få en unik mulighet til å jobbe både strategisk og operativt med markedsføring av et bredt spekter av arrangementer, men også muligheten til å utvikle treffende konsepter innen alt fra mat til overnatting og billettsalg. Du får jobbe med hele kundereisen gjennom store produksjoner og spektakulære eventer som festivaler, konserter, idrettsarrangementer, konferanser og mye, mye mer.

Vi søker deg som har erfaring med operativ og forbrukerrettet markedsføring og som forstår viktigheten av en helhetlig kundereise. Du har kommersiell teft, god digital kompetanse, gode kommunikasjonsevner og erfaring med konseptutvikling innenfor opplevelsesturisme eller lignende. Vi ser etter en med evne til å skape oppmerksomhet og begeistring gjennom å treffe publikum og kommunisere tydelig til ulike målgrupper, også barn og unge. Er du klar for å bli med reisen?

Sentrale ansvarsområder:

  • Arrangementsmarkedsføring; billetter, overnatting mat og drikke
  • Kartlegging og optimalisering av kundereisen i forbindelse med arrangement
  • Utvikling av spennende konsepter som treffer målgruppen
  • Mersalg og oppsalg under arrangement
  • Oppfølging etter arrangement

Du har:

  • Minst 3 års relevant erfaring
  • Minimum Bachelor innenfor markedsføring, særlig relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Et brennende engasjement for sosiale medier og ellers solid digital kompetanse
  • Erfaring med e-postmarkedsføring
  • Erfaring med digital annonsering
  • Gode samarbeidsevner og stor arbeidskapasitet

Kjekt om du også har:

  • Erfaring med Microsoft Dynamics CRM og Marketing
  • Grunnleggende kompetanse i Adobes programmer

Vi kan tilby:
Du vil bli en del av en tverrfaglig avdeling med god takhøyde og flat struktur. Med denne stillingen får du store påvirkningsmuligheter og mange spennende faglige utfordringer i grensesnittet mellom fysisk og digital kundereise. Du blir en del av et faglig sterkt team med engasjerte kollegaer som har det gøy på jobb. Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger, og konkurransedyktige betingelser til rett kandidat.

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte Partner i Capus, Arne H. Underdal-Loktu på tlf: 91 13 14 14/e-post: al@capus.no eller Rådgiver Ida Samuelsen på tlf: 99 42 83 81/e-post: is@capus.no.

Om arbeidsgiveren

Oslofjord Convention Center er Europas største convention village og ligger idyllisk til i Melsomvik i Sandefjord kommune i Vestfold og Telemark. En unik destinasjon hvor du finner alt på ett sted – en lekegrind for de som planlegger arrangement! Her finnes alt fra konferansehotell, suiteleiligheter og små sjarmerende hytter ved vannkanten, til toppmoderne idrettsanlegg av internasjonal standard, konferansehall med 6 800 sitteplasser og fantastiske uteområder med egen badestrand og marina. Kort oppsummert er vi Europas viktigste møteplass for fellesskap og fantastiske opplevelser!

Oslofjord har som ambisjon å bli en av Europas ledende arrangementsdestinasjoner. De kommende årene skal vi gjennom en ambisiøs vekstfase hvor aktivitetsnivået skal mangedobles, og du skal få være med på å utvikle spennende arrangementer og konsepter – Vi søker nemlig en Customer Experience Manager.

Våre konsulenter

Ida Samuelsen
Rådgiver Research og Analyse
Arne H. Underdal-Loktu
Partner