Ofte stilte spørsmål

Enten du lurer på karrieremuligheter, jobbsøk, intervjuer eller andre arbeidsrelaterte spørsmål, har vi svaret for deg.

Hva skjer etter at jeg har søkt på en stilling?

Når søknadsfristen utløper, presenterer vi alle som har søkt på stillingen til den lederen som har den ledige stillingen. De kandidatene som anses som mest aktuelle blir så innkalt til intervju.

De som går videre fra førsteintervjuet gjør så ofte en digital personlighets- eller evne-/ferdighetstest. Etter at du har gjennomført testen, tar vi kontakt med deg for å diskutere resultatene med deg. I noen tilfeller ber vi kandidatene om å løse en case, som bakgrunn for andregangsintervjuet.

Etter andregangsintervjuet beslutter vanligvis rekrutterende leder hvem som skal bli tilbudt jobben. Dersom du ikke er med videre i prosessen, tar vi kontakt for å fortelle deg dette så tidlig som mulig.

Alt du trenger for å finne de rette kandidatene

Bygg en sterk arbeidsgiverprofil, nå ut til de rette kandidatene og sikre en smidig rekrutteringsprosess – med oss som din partner.

Book en konsultasjon