Hvilke kanaler bruker dere for å markedsføre ledige stillinger, og hva koster dette?

Capus tilbyr flere markedspakker som skreddersys etter ditt behov. Vi anbefaler ofte en kombinasjon av stillingsannonser i tradisjonelle medier (eksempelvis Finn.no) og en målrettet kampanje som retter seg mot ikke-aktive jobbsøkere gjennom LinkedIn, Facebook, Instagram og andre sosiale medier/kanaler.

Erfaringsmessig er dette kostnadseffektivt og øker kandidattilfanget betraktelig. Det er særlig relevant for stillinger hvor de rette kandidatene ikke nødvendigvis er aktive jobbsøkere. Capus anbefaler også at stillingen publiseres i oppdragsgiver sine kanaler, eksempelvis nettside og sosiale medier. Stillingen vil også publiseres her på våre nettsider.

Vi tilbyr egne dashboard-løsninger som gir deg som oppdragsgiver god innsikt i effekten av markedsføringen i ulike kanaler.

Om ønskelig markedsfører vi også stillingen i dagspresse, fagpresse og liknende.

Få mer informasjon om markedsføring av stillinger her.

Fant du ikke det du lette etter?

Kontakt oss