Omilon søker system og supportspesialist til Nordens ledende aktør innen taletekonologi!

Omilon søker system og supportspesialist til Nordens ledende aktør innen taletekonologi!
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
System og supportspesialist
Arbeidsgiver:
OMILON AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Kontakt konsulent

Anders Kihle

Seniorrådgiver

Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen talegjenkjenning, og er et av de fremste miljøene i Europa på taleteknologi basert på Microsoft/Nuance. Vi er også i full gang med å utvikle AI-løsninger for beslutningstøtte som gir ytterligere tidsbesparelser for våre kunder. Våre produkter frigjør tid, så samfunnsviktige funksjoner kan fokusere på det som er viktig!  

Omilon leverer det nyeste innen taleteknologi til flere ulike markeder i dag. Våre talegjenkjenningsløsninger gjør dokumentasjonsjobben enklere og mer effektiv. Gjennom ny teknologi og ved bruk av nye digitale løsninger kan du være med på å halvere tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken. 

Vi leverer programvare og konsulenttjenester både til helseregioner, spesialister og mindre legekontor, enkeltmannsforetak og større bedrifter. I Norge har Omilon flere tusen brukere i alle fire regionale helseforetak, samt rundt 300 brukere koblet opp mot ulike cloudløsninger utenfor sykehusmarkedet. Vi har akkurat lagt om til å levere talegjenkjenning som skytjeneste på Azure cloud. Vi har store planer om å om å vokse i området utenfor sykehusmarkedet i årene som kommer. I den forbindelse må vi jobbe målrettet for å strømlinjeforme leveransene våre og gjøre det så enkelt som mulig å komme i gang.  

Vi søker deg synes det er gøy å være med på å bygge opp og videreutvikle tjenester og som er opptatt av kundeopplevelsen. Dette er en stilling man kan vokse i, og lære en hel masse. 
 


Arbeidsoppgaver:

Som system- og supportspesialist i Omilon vil dine viktigste arbeidsoppgaver være drift, support, opplæring og vedlikehold av vårt talegjenkjenningstilbud utenfor det offentlige sykehusmarkedet.   

  • 1. og 2. linje support 
  • Opplæring og veiledning av nye brukere, superbrukere og instruktører  
  • Salgssupport 
  • Innføringsprosjekter hos små/mellomstore kunder 
  • Test av nye applikasjonsversjoner 
  • Utarbeide teknisk dokumentasjon 
  • Utarbeide opplæringsmateriale som gjør kundene våre i stand til å hjelpe seg selv 
     


Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdannelse. Dokumentert realkompetanse vil kunne kompensere for manglende formell utdanning   
  • Kjennskap til Microsoft-produkter (Windows klienter, AD, terminalserver), Citrix og VmWare 
  • Erfaring med kundesupport 
     


Erfaring fra ett eller flere av følgende områder er en fordel: 

  • Klienter og forvaltning av klienter   
  • Applikasjonsforvaltning 
  • Drift av servere 
  • Drift av nettverk og brannmurer   
  • Infrastruktur som en sky-tjeneste   
  • IT sikkerhet   
     


Personlige egenskaper:

Vi søker etter deg som er resultatorientert, og som foretrekker å arbeide systematisk og analytisk. Vi arbeider ofte i team, derfor er det viktig at våre ansatte har gode kommunikasjons- og gjennomføringsevner. Samtidig er det viktig at du evner å arbeide selvstendig. Vi ser etter deg som er utadvendt, omgjengelig og serviceinnstilt.  
 


Vi tilbyr:

  • Mulighet til å forme egen hverdag og gode utviklingsmuligheter 
  • Varierte arbeidsoppgaver 
  • Liten organisasjon med korte beslutningsveier 
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Gode forsikringsordninger 
  • Nyoppussede, kontorer sentralt i Oslo 
  • Fleksibel hjemmekontor/kontor-løsning 
  • God kantine 

  
Vi kan tilby et sosialt arbeidsmiljø med gode arbeidskolleger – hos oss er det viktig at alle trives på jobben. Vi har søsterselskaper både i Sverige og Danmark, som vi har godt samarbeid med, og vi jobber også med store internasjonale aktører. Du får jobbe med spennende, ny og samfunnsnyttig teknologi. Arbeidsoppgavene får du være med på å forme selv ut fra dine interesser og styrker, og vi oppfatter oss som en fleksibel arbeidsgiver.

Om arbeidsgiveren

Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen talegjenkjenning, og er et av de fremste miljøene i Europa på taleteknologi basert på Microsoft/Nuance. Vi er også i full gang med å utvikle AI-løsninger for beslutningstøtte som gir ytterligere tidsbesparelser for våre kunder. Våre produkter frigjør tid, så samfunnsviktige funksjoner kan fokusere på det som er viktig!

Omilon leverer det nyeste innen taleteknologi til flere ulike markeder i dag. Våre talegjenkjenningsløsninger gjør dokumentasjonsjobben enklere og mer effektiv. Gjennom ny teknologi og ved bruk av nye digitale løsninger kan du være med på å halvere tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.

Våre konsulenter

Anders Kihle

Seniorrådgiver