Har du lyst til å være med å forme de digitale løsningene til REMA 1000 regnskap og lønn?

Har du lyst til å være med å forme de digitale løsningene til REMA 1000 regnskap og lønn?
Søknadsfristen på stillingen er dessverre utløpt og det er derfor ikke lenger mulig å søke. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
System og Prosessansvarlig
Arbeidsgiver:
REMA 1000 Norge
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Utløpt

Kontakt konsulent

Christian Molin

Partner

Kristian Ravlo

Seniorrådgiver

Vi ser etter deg som vil være med å skape Norges beste regnskaps- og lønnsavdeling. Vi er en avdeling med 8 ansatte som jobber med å drifte, forbedre og effektivisere regnskaps- og lønnsfunksjonen i REMA 1000, hver eneste dag.  Du vil være med å utvikle, og bli ekspert på, systemene vi bruker i REMA 1000 for å levere regnskaps- og lønnstjenester. Samtidig vil du spille en nøkkelrolle som superbruker på flere systemer, og bli en viktig ressurs og støttespiller for andre fagavdelinger.


Hvem er du?

  • Du har solid forståelse for regnskap, og stor interesse for IT og datahåndtering
  • Glad i å jobbe med systemer og menneskene som bruker de
  • Du er innovativ og kreativ i din tilnærming til utfordringer, og er alltid på utkikk etter å forbedre hverdagen for deg selv og brukerne våre
  • Du er i overkant glad i prosesser, og prosessforbedring

I denne stillingen vil du blant annet:
  • Sikre at vårt regnskap og lønnssystem, Unit4 ERP, har riktig grunndata, og at integrasjonene mellom systemene våre leverer riktig data med god kvalitet
  • Samarbeide med regnskaps- og lønnsavdelingene innad i REMA 1000. En viktig del av din rolle er å være med på å sikre at alle jobber riktig, mest mulig effektivt, og har de riktige verktøyene for sine behov
  • Jobbe tverrfaglig innad i REMA 1000. Du vil ha et tett samarbeid med ulike avdelinger og team, for å sikre at teknologiske løsninger er i tråd med selskapets strategier og bidrar til helhetlige mål
  • Være en superbruker, for superbrukerne. Som superbruker vil du fokusere på å forstå og formidle kunnskap om nye løsninger til drift, og sikre at de har nødvendige ferdigheter og kunnskap for å bruke disse effektivt

Vi tror du kjenner deg igjen i følgende:
  • Minimum bachelor innen økonomi eller tilsvarende
  • God forståelse på digitale løsninger og et ønske om å lære mer
  • Sterke analytiske og problemløsende ferdigheter
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig til skiftende krav og forhold
  • Selvstendig, proaktiv og i stand til å ta initiativ
  • Utmerkede kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk

Hvorfor velge oss? 
  • Konkurransedyktige betingelser
  • REMA 1000 og Reitan Retail har gjennom en årrekke blitt kåret til en av Norges beste arbeidsplasser i Great Place to Work® sin årlige kåring
  • Fleksibel arbeidstid
  • Sentrale og moderne lokaler på Ensjø
  • God kantineordning/kaffebar
  • Sosiale aktiviteter som filmklubb, fotballcup, aktivitetsdag (REMA games) osv.

Hvem er vi?
Vi mener at mangfold gjør oss rikere, og oppmuntrer deg til å søke, uavhengig av hvem du er. Vil du jobbe i en spennende og hektisk bransje hvor du har stor mulighet til å påvirke din egen arbeidsdag, vil vi gjerne høre fra deg. CV og søknad sendes innen 01.04.2024.

Sitter du igjen med flere spørsmål?
Da kan du kontakte Christian Molin hos Capus på tlf. 90576308 eller epost christian.molin@capus.no

Vi gleder oss til å motta din CV og din søknad!
 

Om arbeidsgiveren

REMA 1000 er Norges ledende dagligvarekjede og en av landets sterkeste merkevarer. Siden 1979 har REMA 1000 jobbet for å kunne tilby kunder over hele landet et godt utvalg av dagligvarer til laveste pris, av høy kvalitet, produsert og solgt på en ansvarlig måte. Vi er en solid virksomhet hvor vi har det morsomt på jobb, og samtidig en sterk vinnerkultur som er lønnsom for både kundene, Kjøpmennene og REMA 1000 Norge AS.

Våre konsulenter

Christian Molin

Partner

Kristian Ravlo

Seniorrådgiver