Vi søker en salgsorientert butikkleder til Telenorbutikken på Trondheim Torg!

Vi søker en salgsorientert butikkleder til Telenorbutikken på Trondheim Torg!

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Butikkleder
Arbeidsgiver:
TELENOR NORGE AS
Sted:
Trondheim
Søknadsfrist:
Snarest

Kontakt konsulent

Martine Wiese Ringsrød

Rekrutteringsrådgiver
Vi søker en strukturert og resultatbevisst butikkleder som brenner for salg!
Som butikkleder i Telenorbutikken får du muligheten til å jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service, salg og problemløsning.
I stillingen vil du opparbeide deg unik salgserfaring i en franchise-kjede med en sterk merkevare.


Hos oss vil du få en grundig opplæring de første 4 ukene for å sikre deg en god teknisk salg- og serviceforståelse.
Opplæring vil bli gitt i butikkens åpningstider i trygge og gode læringsrammer og gjennom digitale kurs.

Dine arbeidsoppgaver:
  • Selge Telenors produkter og tjenester, samt være et godt salgsforbilde
  • Personal- og salgsoppfølgingsansvar
  • Drive salgstrening og opplæring i samarbeid med Telenor og Franchisetaker
  • Ansvar for den daglige driften av butikken
  • Ansvar for budsjetter, resultater og mål
  • Butikkadministrativt arbeid (sette opp turnus/timelister, varelager, bestillinger, prising o.l.)
  • Planlegge, gjennomføre og evaluere ulike aktiviteter og kampanjer
  • Følge opp rutiner og retningslinjer
  • Sørge for å ivareta kjedekonseptet og Telenors merkevare
Du får:
  • 570 000,- i grunnlønn + mulighet for bonus kvartalsvis
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige kollegaer
  • Jobbe med spennende produkter og interessante arbeidsoppgaver
  • Mulighet for personlig og faglig utvikling
  • Verdifull arbeidserfaring i hvordan drifte en franchisebutikk
Du er:
  • Hardtarbeidende, pålitelig og motiveres av konkurranse
  • Glad i struktur, nøye og liker å ha det rent og ryddig rundt deg
  • Opptatt av læring og utvikling, og er flink til å motivere
  • Sosial, inkluderende og god på mellommenneskelige relasjoner
  • Flink til å kommunisere
  • Punktlig og flink til å holde avtaler

For å bli vurdert til stillingen må du minimum være 18 år på ansettelsestidspunkt og samtykke til gjennomføring av kredittsjekk.
Stillingen er en heltidsstilling, arbeidstiden er innenfor butikkens åpningstider (09:00-20:00 mandag-fredag, 09:00-18:00 lørdag) og som butikkleder må man påregne en del ekstra arbeidstid knyttet til essensielle arbeidsoppgaver som er kritisk for butikkens drift. 
Ønsker du å få ledererfaring, god forståelse av butikkdrift, liker å selge og brenner for å skape gode kundeopplevelser hver dag, vil vi anbefale deg å søke!

Ta kontakt med Martine Wiese Ringsrød | martine@capusx.no, dersom du har noen spørsmål. Vi gleder oss til å høre fra deg! 
Ønsker du å søke på stillingen, vennligst bruk linken 'SØK'.
 

Om arbeidsgiveren

Telenorbutikken er en del av Telenor Norge, og består av 84 butikker over hele landet. I Telenorbutikken blir du en del av et inkluderende mangfold som skaper gode kundeopplevelser hver eneste dag. Med engasjement, humor og arbeidsglede kommer du til å bidra til at vi blir en enda bedre butikkjede.

Våre konsulenter

Martine Wiese Ringsrød
Rekrutteringsrådgiver
Søk på stillingen