Har du erfaring fra dokumentasjonsforvaltning og arkiv, og interesse for digitale løsninger?
Søknadsfristen på stillingen er dessverre utløpt og det er derfor ikke lenger mulig å søke. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.
Vi søker en engasjert medarbeider som kan bidra i arbeidet med å sikre et fremtidsrettet og effektivt dokumentsenter!
I Hamar kommunes dokumentsenter er det nå ledig stilling som rådgiver. Dokumentsenteret er et knutepunkt i organisasjonen. I takt med samfunnsmessige endringer og digital utvikling er vi i stadig endring, og har som mål å sikre et fremtidsrettet og effektivt dokumentsenter. Til å bidra inn i dette viktige arbeidet trenger vi deg som har relevant erfaring fra fagområdet, forståelse og interesse for bruk av teknologi innen arkivfeltet, og som ønsker å bidra i driften og utviklingen av våre ansvarsområder og tjenester.
Arbeidsoppgaver
Vår nye medarbeider vil ha følgende oppgaver:
Effektivisering og automatisering av arbeidsprosesser og rutiner
Delta i arbeid med integrasjoner mot fagsystemene
Uttrekk/avlevering av digitale arkivsystemer
Systemansvar Elements
Kvalitetssikring av elektronisk dokumentproduksjon
Bidra i utviklingsarbeid, særlig knyttet til digitalisering
I tillegg vil du bidra i gruppe for daglig drift og oppfølging av kommunens saksbehandlersystem (per nå utfasing av ESA, nyetablert Plan & Build og påbegynt innføring av Elements)
Andre oppgaver inkluderer blant annet:
Postbehandling og journalføring
Arkivfaglig råd, veiledning og brukerstøtte til ansatte i kommunen
Feltet er i stadig utvikling, så endringer til stillingens arbeidsoppgaver kan forekomme.
Kvalifikasjoner
Relevant høyere utdanning, fortrinnsvis på masternivå. Særlig relevant erfaring innen fagområdet kan kompensere for krav om utdanning
Relevant arbeidserfaring innen dokumentasjonsforvaltning og arkivsystemer, gjerne fra offentlig sektor
God forståelse for bruk av teknologi innen fagområdet, gjerne med erfaring fra automatisering av arbeidsprosesser
God kjennskap til relevant lovverk
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper
Har gode samarbeidsevner og evner å skape gode relasjoner
Er helhetsorientert og evner å sette deg inn i og forstå brukernes behov
Er innovativ med interesse for digitalisering og utvikling av fagfeltet
Er selvgående, strukturert og serviceinnstilt
Er analytisk og løsningsorientert, med god gjennomføringsevne
Søkere bes laste opp CV, søknadsbrev og øvrig relevant dokumentasjon elektronisk via rekrutteringsportalen innen søknadsfristens utløp.
Vi tilbyr
Lønn etter avtale
Fleksibel arbeidstidsordning
Et godt fagmiljø med varierte og spennende oppgaver, og hyggelige kollegaer
Medlemskap i Kommunal Landspensjonskasse, med gode pensjons- og forsikringsordninger
IA-bedrift
Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, regler og tariffavtaler.
Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, kulturell bakgrunn, hull i CV-en eller funksjonsevne.
Ønsker du mer informasjon om stillingen, ta gjerne fortrolig og uforpliktende kontakt med rådgiver i Capus, Frida Vang på tlf 941 92 002, eller arkivleder Heidi Kristiansen på tlf 402 42 109.
Søknader behandles konfidensielt frem til søknadsfristens utløp. Det vil i etterkant av søknadsfristen utarbeides en offentlig søkerliste. Dersom du ønsker å reservere deg fra denne, må du opplyse om og begrunne dette i din søknad. Dersom vi ikke kan imøtekomme ditt ønske om unntak fra offentlig søkerliste, vil vi varsle deg.
Om arbeidsgiveren
Med over 2500 ansatte, er Hamar kommune den største arbeidsplassen i Hamar. Medarbeiderne har bakgrunn fra mange ulike yrker og har svært allsidig kompetanse. Våre verdier er åpen, pålitelig, modig og helhetlig.