
Du er kanskje vår nye seksjonssjef innen internkontroll?

Vil du jobbe i en alltid aktuell etat, der du får ta del i sterkt, utviklende fagmiljø og arbeid med samfunnsrelevante oppgaver?
Hos oss i divisjon innkreving vil du bli en viktig bidragsyter til samfunnsoppdraget i Skatteetaten. Vår del av samfunnsoppdraget er å sørge for at pengene kommer inn, til finansieringen av velferdssamfunnet.
Som leder for internkontrollstaben skal du gjennom dine medarbeidere bidra til intern forbedring, økt kvalitet og smartere prosesser i divisjonen i samhandling med virksomhetens fagmiljøer. Du vil lede omkring 10 kunnskapsmedarbeidere i et godt og spennende fagmiljø. Arbeidet innebærer utstrakt samhandling med resten av divisjonens virksomhet.
Dersom du ønsker en ledene rolle innen dette arbeidet, vil vi høre fra deg.
Seksjonssjef internkontroll rapporterer til stabsdirektør og er en del av stabsledelsen sammen med leder av styringsstaben og HR - staben.
Du er:
Høres det givende ut å jobbe et sted med et inspirerende samfunnsoppdrag? Da tror vi du vil trives hos oss! Vi kan friste med muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker i en nytenkende organisasjon som høster stor tillit i befolkningen. Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.
Hos oss får du rammer som sikrer deg en fornuftig balanse mellom jobb og fritid: du får fleksitid og betalt overtid, sommertid, samt mulighet for å trene litt i arbeidstiden. Medlemskap i Statens pensjonskasse følger også med. Det betyr blant annet at du får en av Norges beste pensjonsordninger og mulighet til å søke om boliglån med gunstige betingelser. Les mer på spk.no.
Vi vet at mange ønsker seg en hybrid og fleksibel arbeidshverdag med muligheter for å veksle mellom å jobbe hjemmefra og møtes på kontoret. Det vil vi selvsagt tilrettelegge for. Hos oss kan man inngå avtale om hjemmearbeid når arbeidsoppgavene tilsier at det lar seg gjøre.
Du blir ansatt som seksjonssjef, med en årslønn mellom 920 000 og 1 040 000 kr, avhengig av kvalifikasjonene dine.
Verdt å merke seg før du søker
Vi vil at du skal føle deg trygg på valget når du takker ja til å jobbe hos oss. Dersom du er aktuell for stillingen, tilbyr vi deg en omvendt referansesjekk. Det betyr at du får ringe noen av våre medarbeidere og stille de spørsmålene du måtte ønske for å finne bedre ut om vi er en god match.
Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår og vi har nulltoleranse for diskriminerende praksis og oppførsel. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du selvsagt fra oss.
Capus er et av landets ledende og mest økonomisk solide kompetansemiljøer innen rekruttering. Selskapet består av erfarne konsulenter, en av markedets største Research & analyse-avdelinger og et dedikert Bid & Marketing team. Vi leverer kvalitetssikrede rekrutteringer av toppledere, ledere og fagspesialister. Vår kundeportefølje representerer et tverrsnitt av norsk næringsliv og offentlige virksomheter.
En av våre konsulenter vil ta kontakt med deg
Vi er her for å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss dersom du lurer på noe.
Telefon
22 94 11 00
E-postadresse
adm@capus.no