Å satse på dyktige ressurser innen salg og markedsføring er et strategisk valg for å øke konkurranseevnen til din virksomhet. Markedsføring, kommunikasjon og salg har utviklet seg enormt etter internett og smarttelefoners fremvekst. Kravene til hva som er en god selger, kommunikatør og markedsfører er dynamisk i samspill med fagområdenes utvikling.
Vår digitale hverdag påvirker måten vi kommuniserer, samhandler og deler informasjon. Utviklingen har ført til en klar retning om at markedsføringen må nå menneskene der de er, da alt fremstår enkelt og tilgjengelig, oppsøker vi ikke ting lenger. Kunnskap om forbrukernes nettvaner og holdninger gir innsikt som muliggjør målrettet markedsføring. Kanaler som blogger, podcaster, sosiale medier (Twitter, Facebook, LinkedIn og Instagram), søkemotorer (GoogleAds), nettsteder (Youtube og nettaviser) vokser frem som helt naturlige plattformer.
En dyktig selger måles av en rekke elementer, som evnen til å bygge relasjoner/nettverk, skape tillit, tilegne seg kunnskap, storytelling og lande avtaler/salg. Analyse og strategi står sentralt for å lykkes i salgsarbeidet, enten det er B2B eller B2C.
Rekruttering av salgspersonell og markedsførere har vært blant kjernekompetansen vår siden selskapet ble etablert. Våre konsulenter er aktive rådgivere for videre karrieremuligheter og kompetansebehov. Vi har blant annet rekruttert salgsdirektør, Key Account Manager (KAM), salgs- og markedssjef, digitale markedsfører, kommunikasjonsdirektør, kommunikajonsrådgiver, grafisk designer og Marketing Manger. Vi har kompetansen til å rekruttere roller innen alle nivåer.
22 94 11 00 / adm@capus.no