Flyplassene har utviklet seg til å bli Norges mest eksklusive arenaer for merkevarebygging – stedet der mennesker stopper opp, ser, husker og lar seg engasjere.
Gjennom reklameflater på fire av landets største flyplasser gir Bauer Media Outdoor merkevarer muligheten til å nå 82 % av alle reisende i Norge – mennesker med kjøpekraft, beslutningsmyndighet og tid til å la seg inspirere.
På Norges fire største flyplasser har Bauer Media Outdoor etablert flere av landets mest spektakulære reklameflater, der teknologi, kreativitet og eksklusiv plassering skaper maksimal effekt. Bauer Media Outdoor har strategisk plasserte digitale og statiske premiumflater ved blant annet innsjekk, gate-tårn, bagasjehaller og andre sentrale områder – som sørger for at merkevarer får optimal synlighet og treffer en engasjert og kjøpesterk målgruppe.
Produktoversikt
Dette er Norges mest eksklusive reklamearena – og nå søker Bauer Media Outdoor en Account Manager Airport, en relasjonssterk og kommersielt anlagt person som motiveres av å skape verdi for nye kunder og resultater for Bauer Media Outdoor.
Om rollen
Som Account Manager blir du en viktig del av Airport-teamet i Bauer Media Outdoor.
Du får ansvar for å identifisere og bygge nye kundeforhold – og utvikle skreddersydde løsninger som utnytter de unike eksponeringsmulighetene på Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim lufthavn.
Gjennom innsikt, relasjonsbygging og kommersielt driv skaper du kampanjer som gir både effekt og synlighet for kundene. Du vil jobbe tett med markedsansvarlige hos nasjonale merkevarer så vel som større regionale aktører.
Vil du vite mer?
Ta kontakt med Geir Erik Sætre hos Capus AS.
Interessert?
Rekrutteringen er i gang – send inn søknaden din allerede i dag!
Bauer Media Outdoor Norway er en av de største aktørene innen utendørsreklame i Norge. Vi har over 19 000 reklameflater – både digitale og klassiske – plassert akkurat der folk er: i bysentrum, på knutepunkter for kollektivtrafikk, i kjøpesentre og på Norges fire største flyplasser. Men vi gjør mer enn å vise frem gode kampanjer. Gjennom vårt eget infrastrukturselskap, UIP, bygger vi også byrom og leverer løsninger som kommer lokalmiljøet til gode – som bysykkelordninger i Norges tre største byer. Vi tror på å gi tilbake. Derfor reinvesterer vi halvparten av annonseinntektene våre lokalt – i smarte, bærekraftige og inkluderende løsninger som gjør byene våre mer levende, tilgjengelige og bra å være i – for alle.