Flyplassene har utviklet seg til å bli Norges mest eksklusive arenaer for merkevarebygging – stedet der mennesker stopper opp, ser, husker og lar seg engasjere.
Gjennom reklameflater på fire av landets største flyplasser gir Bauer Media Outdoor merkevarer muligheten til å nå 82 % av alle reisende i Norge – mennesker med kjøpekraft, beslutningsmyndighet og tid til å la seg inspirere.
På Norges fire største flyplasser har Bauer Media Outdoor etablert flere av landets mest spektakulære reklameflater, der teknologi, kreativitet og eksklusiv plassering skaper maksimal effekt. Bauer Media Outdoor har strategisk plasserte digitale og statiske premiumflater ved blant annet innsjekk, gate-tårn, bagasjehaller og andre sentrale områder – som sørger for at merkevarer får optimal synlighet og treffer en engasjert og kjøpesterk målgruppe.
Produktoversikt
Dette er Norges mest eksklusive reklamearena – og nå søker Bauer Media Outdoor en Key Account Manager Airport som vil være med å utvikle og videreføre denne posisjonen sammen med noen av landets største annonsører.
Om rollen:
Som Key Account Manager blir du en sentral del av Airport-teamet i Bauer Media Outdoor. Du får ansvar for en etablert kundeportefølje bestående av mediebyråer, reklamebyråer og utvalgte direktekunder.
Rollen kombinerer strategisk rådgivning, relasjonsbygging og kommersielt salgsarbeid – og du vil være med på å forme kampanjer som setter standarden for hvordan moderne flyplassmarkedsføring skal se ut.
Dine arbeidsoppgaver og ansvar:
Vi ser etter deg som:
Din kompetanse:
Bauer Media Outdoor tilbyr rett kandidat
Er du nysgjerrig og har spørsmål om stillingen? Ta kontakt med Geir Erik Sætre hos Capus AS
Interessert? Send en søknad nå, rekrutteringen har startet!
Bauer Media Outdoor Norway er en av de største aktørene innen utendørsreklame i Norge. Vi har over 19 000 reklameflater – både digitale og klassiske – plassert akkurat der folk er: i bysentrum, på knutepunkter for kollektivtrafikk, i kjøpesentre og på Norges fire største flyplasser. Men vi gjør mer enn å vise frem gode kampanjer. Gjennom vårt eget infrastrukturselskap, UIP, bygger vi også byrom og leverer løsninger som kommer lokalmiljøet til gode – som bysykkelordninger i Norges tre største byer. Vi tror på å gi tilbake. Derfor reinvesterer vi halvparten av annonseinntektene våre lokalt – i smarte, bærekraftige og inkluderende løsninger som gjør byene våre mer levende, tilgjengelige og bra å være i – for alle.