Har du det som trengs for å lede og videreutvikle Advokatfirmaet Selmers IT-plattform?

Har du det som trengs for å lede og videreutvikle Advokatfirmaet Selmers IT-plattform?
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Head of IT Operations
Arbeidsgiver:
ADVOKATFIRMAET SELMER AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Kontakt konsulent

De siste årene har Selmer gjennomført flere løft knyttet til digitalisering og modernisering av selskapet, med teknologi som en sentral driver i organisasjonen. Målet for de kommende årene er å fortsette utviklingen ved å aktivt bruke teknologi og data for å tilby brukervennlige tjenester til klienter og ansatte.

Nå ser Selmer etter en erfaren Head of IT Operations som vil spille en nøkkelrolle i å identifisere og utnytte teknologiens potensial. Som deres nye Head of IT Operations vil du få muligheten til å videreutvikle og effektivisere IT-plattformen, og beslutte hvordan selskapet best mulig kan kapitalisere på data. Du vil også ha ansvar for å bygge og vedlikeholde en robust teknologisk infrastruktur. Rollen som Head of IT Operations innebærer å lede et kompetent team på fem ansatte, samt tett samarbeid med advokater og andre støttefunksjoner.


Arbeidsoppgaver:
  • Lede og videreutvikle Selmers IT-plattform, med fokus på kontinuerlig forbedring og effektivisering
  • Øke Selmers teknologiske modenhet og utnytte teknologi og data for å levere brukervennlige tjenester til både klienter og ansatte
  • Identifisere og kapitalisere på teknologiens potensiale for å støtte selskapets mål om å bli et datadrevet selskap
  • Lede et kompetent team på fem ansatte
  • Samarbeide med andre avdelinger for å forstå deres teknologibehov og implementere løsninger som støtter deres arbeid
  • Sikre at IT-strategien er i tråd med selskapets overordnede mål og strategi
  • Overvåke teknologiske trender og implementere relevante innovasjoner for å holde Selmer i forkant av teknologisk utvikling

Kvalifikasjoner:
  • Relevant høyere utdannelse på masternivå. Relevant erfaring kan kompensere for krav til formell utdanning
  • Erfaring med leverandørstyring
  • Evner å oversette forretningsmessige muligheter og behov fra brukere og klienter til tekniske løsninger
  • Har erfaring med å implementere og lede datadrevne beslutningsprosesser
  • God kunnskap til IT-drift og moderne sky-løsninger
  • Erfaring med personalledelse

Personlige egenskaper:
  • Du har sterk gjennomføringskraft med dokumenterte resultater
  • Du har et brukerorientert tankesett
  • Du har gode analytiske og strategiske evner
  • Du har gode kommunikasjonsevner og får med deg folk
  • Du har evnen til å motivere og inspirere

Vi tilbyr:
  • Nye, attraktive kontorlokaler i Vika med treningsrom, kaffebar og tilbud om frokost, lunsj og middag
  • Et svært godt arbeidsmiljø, med flat struktur og takhøyde
  • Et fagmiljø dedikert til personlig og kollektiv utvikling
  • Stor fleksibilitet i arbeidshverdagen
  • Flere sosiale initiativ i løpet av året, som skikurs, alpetur, padel, golf og ulike kulturarrangementer

Om arbeidsgiveren

Advokatfirmaet Selmer ble etablert 1. januar 1985, og er et av landets fremste forretningsjuridiske advokatfirmaer, med kontorer i Oslo og Stavanger. Selmer besitter spisskompetanse innen alle de sentrale forretningsjuridiske disiplinene. Advokatene våre løser oppdrag ved å kombinere juridisk kompetanse, kommersiell forståelse og praktisk erfaring.

Selmer har et ungt, profesjonelt og tverrfaglig miljø som kjennetegnes av kjerneverdiene tett på, drivkraft, takhøyde og begeistring. Den opprinnelige gründerånden og evnen og viljen til å tenke nytt er, og vil alltid være, en sentral drivkraft i organisasjonen.

Våre konsulenter

Jonas Rambæk

Partner