
Nasjonal kommunikasjonsmyndighet søker ny HR-sjef

Er du opptatt av de menneskelige ressursene i arbeidslivet, og ønsker du å tilrettelegge for smidige og effektive prosesser som fremmer vekst?
Vi søker en strategisk og engasjert HR-sjef som skal bidra til å utvikle vår organisasjon videre og skape en attraktiv arbeidsplass for våre nåværende og fremtidige ansatte. Du har engasjement for digitalisering, kultur og organisasjonsutvikling. Som vår nye HR-sjef får du en sentral rolle i å styrke teamet vårt og drive virksomheten fremover.
Du har sterk relasjonell kompetanse og er flink til å samarbeide. Samtidig har du evnen til å tenke strategisk, se sammenhenger og være operativ når det trengs. Du har stor arbeidskapasitet og en bred verktøykasse innen HR-faget. I tillegg motiveres du av å jobbe med kontinuerlige forbedringer og endringer.
Du leder en seksjon som består av fire erfarne og dyktige medarbeidere. Seksjonen har oppgaver innen hele HR-feltet. Stillingen rapporterer til avdelingsdirektør og er en del av ledergruppen i avdeling for virksomhetsstyring og -utvikling.
I denne stillingen er det krav til sikkerhetsklarering på nivå HEMMELIG etter bestemmelsene i sikkerhetsloven.
For at du skal ha det bra og trives hos oss, må du kjenne deg igjen i HR sine fokusområder:
Du må kjenne deg igjen i Nkoms verdier: PÅ og ÅPEN
Motivasjon, interesse og egnethet for stillingen tillegges stor vekt.
Stillingen lønnes som seksjonssjef fra kr. 900 000 til kr. 1 000 000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. Fra lønnen trekkes to prosent innskudd til Statens pensjonskasse.
Vi tilbyr også:
Her kan du lese mer om hvordan det er å jobbe i Nkom
Nkom skal legge til rette for og sikre god konkurranse i markedene for bredbånd, telefoni, kringkasting og post.
Vi definerer og påvirker rammebetingelser og lovverk nasjonalt og internasjonalt, og vi representerer Norge i det mangesidige arbeidet blant annet med internett og frekvensforvaltning. Sikkerhet og beredskap i nett er en vesentlig del av ansvaret vårt.
Nkom er lokalisert i Lillesand. Mer informasjon finner du på www.nkom.no.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke, og ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre utførelse av samfunnsoppdraget vårt. Vi ønsker kvinner og deg med minoritetsbakgrunn spesielt velkommen til å søke. Vi vil gjerne ha søknader også fra deg som har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, men som ellers fyller kvalifikasjonskravene til stillingen. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Vi ber deg om å dokumentere all utdanning som er relevant for stillingen. Legg ved vitnemål og karakterutskrifter i Webcruiter når du søker på stilling hos oss.
Opplysninger om hvem som har søkt denne stillingen kan bli offentliggjort, selv om søkere har reservert seg mot å bli oppført på offentlig søkerliste. Søkere vil bli varslet i forkant av eventuell offentliggjøring.
Nkom skal legge til rette for og sikre god konkurranse i markedene for bredbånd, telefoni, kringkasting og post.
Vi definerer og påvirker rammebetingelser og lovverk nasjonalt og internasjonalt, og vi representerer Norge i det mangesidige arbeidet blant annet med internett og frekvensforvaltning. Sikkerhet og beredskap i nett er en vesentlig del av ansvaret vårt.
Nkom er lokalisert i Lillesand. Mer informasjon finner du på www.nkom.no.
En av våre konsulenter vil ta kontakt med deg
Vi er her for å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss dersom du lurer på noe.
Telefon
22 94 11 00
E-postadresse
adm@capus.no