Nøkkelinformasjon
Stillingstittel:
Arbeidsgiver:
Sted:
Søknadsfrist:
Kontakt konsulent
Omilon utvikler og leverer framtidens løsninger i helsesektoren. Hos oss vil du få muligheten til å arbeide tett på spennende og ny teknologi innen talegjenkjenning. Med solide eiere i ryggen investerer vi tungt i teknologiutvikling, spesielt for helsevesenet, og forbedring av egne produkter for å frigjøre tid for våre kunder. Sammen med dyktige medarbeidere i vår leveranseorganisasjon vil du bistå kunder med å få mest mulig ut av løsningene. Du vil ha varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter. Hos oss er det korte beslutningsveier og du vil selv kunne påvirke måten vi jobber på.
Aktuelle oppgaver vil være
- Bistå og rådgi kunder i valg av løsninger, oppsett og definering av kravspesifikasjoner
- Delta i implementeringen av talegjenkjenningsteknologi hos våre kunder innen helsesektoren
- Lede/delta i interne prosjekter og kundeprosjekter
- Tilpasse og tilrettelegge løsninger for systemer og brukere
- Være bindeledd mellom vår utviklings- og salgsavdeling, våre leverandører og kunder
- Bistå våre kunder med 3. linjesupport
- Bistå kunder med drift og vedlikehold av kundens miljøer med Omilon-programvare
- Være med som teknisk støtte i salgsmøter
- Være med å utarbeide tilbud og svar på anbud
- Drive opplæring av kursholdere og tekniske ressurser
- Teste løsninger, hardware og nye versjoner
- Oppdatere og vedlikeholde dokumentasjon
Arbeidsoppgavene får du være med på å forme selv ut fra dine interesser og styrker. Vi liker å se på oss selv som en fleksibel arbeidsgiver.
Hos oss får du
- Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter
- En fleksibel arbeidsdag med mulighet og tilrettelegging for hjemmekontor
- Gode muligheter for å påvirke din arbeidshverdag og hvordan vi jobber
- Konkurransedyktige betingelser, inkludert behandlingsforsikring
- Splitter nye lokaler i Oslo sentrum
- God lunsjordning
- Et sosialt og godt arbeidsmiljø med høyt fokus på trivsel
Ønskede kvalifikasjoner/erfaringer
- Relevant utdanning på Bachelor-/Masternivå
- Teknisk prosjektledelse
- Drift/Kundestøtte
- Teknisk kundeansvar
- Erfaring fra helsemarkedet er ønskelig, men ikke et krav
Om arbeidsgiveren
Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen Microsoft/Nuance-basert taleteknologi og løsninger innen effektiv dokumentasjon. Denne type teknologi bidrar til å frigjøre tid, slik at samfunnsviktige funksjoner kan fokusere på det som er viktig. Med våre løsninger halveres tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.
Omilon står midt i et teknologiskifte og leverer AI-basert taleteknologi i skyløsninger både mobilt og på desktop. I Norge har Omilon flere tusen brukere i alle fire regionale helseforetak, samt hundrevis av brukere koblet opp mot ulike skyløsninger utenfor sykehusmarkedet. Vi leverer programvare og konsulenttjenester til helseregioner, spesialister og mindre legekontor, enkeltmannsforetak og større bedrifter.