Vil du være med på å lede HELP foran i den digitale hverdagen?

Vil du være med på å lede HELP foran i den digitale hverdagen?
Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@capus.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Project Management Officer (PMO)
Arbeidsgiver:
HELP Forsikring AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst

Er du en Project Management Officer med teknisk innsikt? Da kan det være deg vi leter etter!

Hvem er vi?

Jo, HELP er ledende på å ta i bruk digitale løsninger som endrer arbeidshverdagen for våre ansatte og brukeropplevelsen for kundene. Vi er et forsikringsselskap og vårt spesialområde er advokathjelp. Målet vårt er å gjøre advokattjenester tilgjengelig for alle. Det gjør vi ved at kundene våre ikke betaler timepris, kun forsikringspremie, og får advokathjelp til saken er løst. Vi har som mål å ha høyest kundetilfredshet i både advokat- og forsikringsbransjen, og her kommer du som PMO inn i bildet.

Hos oss vil du få ansvar for å ivareta HELPs applikasjons- og tjenesteportefølje og sikre at disse følger gode arkitekturprinsipper, både internt og fra eksterne leverandører. Vi trenger deg som kan bistå i prosjekter og som kan være et naturlig bindeledd mellom forretning og IT.
 

Dette innebærer blant annet: 
 

  • Deltakelse i og ledelse av IT-prosjekter
  • Ansvar for forvaltning og utvikling av HELPs applikasjonsportefølje, slik at den støtter de ansattes arbeidsoppgaver
  • Etablere og forbedre HELPs test- og releaserutiner og tilhørende miljøer
  • Bidra til økt automatisering og digitalisering av HELPs forretningsprosesser
  • Oppfølging av og kravstiller til eksterne leverandører av software/utviklingsrelaterte tjenester
  • Være faglig oppdatert på teknologibildet og relevante tjenester for HELPs applikasjons- og tjenesteportefølje, samt koordinere våre produkter
  • Bidra til å sikre nødvendig dokumentasjon av løsninger, etter selskapets rutiner
  • Bidra til å øke kompetansenivået i organisasjonen i bruk av HELPs applikasjoner og IT-tjenester, gjennom foregangsarbeid, opplæring og dokumentasjon
  • Bidra til å sette retningen til IT i HELP fremover
  • Stillingen kan tilpasses kompetanse, men krever stor grad av selvdrevenhet og et genuint ønske om å bidra

Vi tilbyr:
 

  • En arbeidsplass som satser på teknologisk utvikling
  • Fokus på innovasjon og digitalisering, og vi gjør stadig tiltak for alltid å ligge i front
  • En moderne arbeidsplass med et sterkt fagmiljø som drives med et ønske om å gjøre en forskjell
  • Et godt og dynamisk arbeidsmiljø med jevnlige sosiale arrangementer
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår

HELP ble stiftet i 2005, og vi har nå kontorer i Norge, Sverige og Danmark. Totalt er vi nå 250 ansatte og vi holder til i nye lokaler sentralt plassert på Majorstua i Oslo. Arbeidsmiljøet er uformelt og hyggelig med høy grad av trivsel (Great Place to Work-sertifisert 2019, og kåret til en av Norges beste arbeidsplasser i 2021 og 2022). Vi er en liten, men fleksibel IT avdeling, som får støtte av et større fagmiljø i søster- og morselskap.

Om arbeidsgiveren

HELP er ledende på å ta i bruk digitale løsninger som endrer arbeidshverdagen for våre ansatte og brukeropplevelsen for kundene. Vi er også det eneste forsikringsselskapet i Skandinavia som har advokathjelp som spesialområde og målet vårt er å gjøre advokattjenester tilgjengelig for alle.

Våre konsulenter

Ellen Skedsmo Wilter
Rådgiver
Maria Caroline Skrede
Rådgiver Research og Analyse