Bli prosjektlederen bak Norges beste butikkopplevelser!

Bli prosjektlederen bak Norges beste butikkopplevelser!

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Prosjektleder butikkutvikling
Arbeidsgiver:
Felleskjøpet Agri SA
Sted:
LILLESTRØM
Søknadsfrist:
05.05.2024

Kontakt konsulent

Maria Kivle

Rådgiver Research & Analyse

Johanne Hammerlund

Rådgiver Research & Analyse
Felleskjøpet er Norges ledende og nyskapende leverandør av varer, tjenester og teknologi til landbruket, park & anlegg, og produkter til privatpersoner. En av våre ambisjoner er å skape Nordens beste faghandelsvirksomhet basert på det bonden kan. Vår kunnskap sikrer et rent norsk landbruk med kvalitetsprodukter!
 
Vi søker en erfaren prosjektleder til våre butikkutviklingsprosjekter og konsepter. Felleskjøpets divisjon Detaljhandel har store ambisjoner for sine butikker og kjedekonsepter, og i årene som kommer skal vi optimalisere, utvikle, implementere og fornye butikkporteføljen så vel som konsepter, manualer og kundeløsninger i butikk.

For å etterleve ambisjonene og sikre uttak av strategier søker vi en fremoverlent person som vil jobbe både strategisk og operativt med prosjektledelse, herunder butikkutvikling og ombygging, konseptutvikling og implementering, samt space management og arealutnyttelse.
  
Arbeidsoppgaver:
  • Prosjektledelse og prosjektadministrasjon av butikkutvikling- og konseptrelaterte prosjekter for Detaljhandel
  • Operativ ledelse av butikkombygging og avdelingsutviklingsprosjekter
  • Lede prosjektmøter, utvikle fremdriftsplaner og sikre gjennomføring
  • Ansvarlig for konseptutvikling, samt implantering og oppfølging av disse
  • Delta i byggemøter og befaringer, samt bistå prosjektkoordinering og konseptimplementering på tvers av divisjonene i selskapet
  • Utvikle floor plans og sikre optimal arealutnyttelse
  • Bidra til kravspesifikasjoner og SLAs
  • Utforme nettverksplan og samarbeide tett med vår eiendomsavdeling og leverandører
  • Utvikle plantegninger, og utarbeide gode løsninger for vareplassering på makronivå
  • Ansvarlig prosesser med midlertidige butikker, messer og pop-up’s
  • Følge opp leverandøravtaler knyttet til skilt, innredning og øvrige konseptløsninger, samt eventuelle søknadsprosesser knyttet til dette
Kvalifikasjoner:
  • Relevant utdanning innen prosjektledelse
  • Erfaring med Visuell Merchandising (vareeksponering og butikkinteriør), Retail Design, Brandscaping eller tilsvarende
  • Byggeteknisk bakgrunn og/eller solid erfaring med butikkutviklingsprosjekter fra A-Å
  • Erfaring fra varehandel og butikkdrift
  • Erfaring med konseptutvikling og -implementering
  • Kunnskap i prosjektstyringsverktøy, som for eksempel Microsoft Project
  • Solide ferdigheter i Office, og god kjennskap til Microsoft D365
  • Kjennskap til Relex Solutions/OTG er en fordel
  • Ferdigheter med 2D og 3D tegning, for eksempel i AutoCAD eller tilsvarende
  • Erfaring med budsjettering og oppfølging av resultat (prosjektkostnadsstyring)
  • Landbrukskompetanse er en fordel men ikke en nødvendighet
Personlige egenskaper:
  • Strukturert, med god evne til planlegging
  • Gode kommunikative ferdigheter, god fremstillingsevne muntlig og skriftlig
  • Opptatt av fellesskap og har en samarbeidende fremtoning, det vil være utstrakt samarbeid på tvers av divisjoner og avdelinger
  • Handlekraftig, engasjert og selvgående
  • Fokus på kvalitet i prosesser og prosjektleveranse
  • Kreativ og nysgjerrig, med interesse for vareeksponering, trender og utvikling innen varehandel og gode handleopplevelser
Vi tilbyr:
  • en mulighet til å bidra til bærekraftig norsk matproduksjon
  • spennende arbeidsoppgaver i et selskap i utvikling
  • utvikling av egen kompetanse i et godt arbeidsmiljø
  • konkurransedyktige betingelser og gode forsikrings- og pensjonsordninger
     

*Utstrakt reisevirksomhet følger naturlig stillingen så man må trives med å være på reisefot flere dager i året.

Arbeidssted: Lillestrøm
Søknadsfrist: 5. mai 2024

For ytterligere informasjon om stillingen ta kontakt med Capus ved Johanne Hammerlund på johanne.hammerlund@capus.no / 95 21 17 20 eller Maria Kivle på maria.kivle@capus.no / 95 04 98 36
 

Om arbeidsgiveren

Felleskjøpet er den viktigste leverandøren av teknologi og driftsmidler til norsk landbruk og har rundt 200 butikker rettet mot bønder og forbrukere i Norge og Sverige. Vår virksomhet omfatter også eiendomsdrift, og utstyr til park, anlegg, hage og kjæledyr.

Konsernet er et samvirke eid av i overkant av ca 37 500 bønder, har en omsetning på 20,5 milliarder og 4 300 ansatte. I tillegg til våre 100 butikker, har Felleskjøpet 10 fabrikker, 42 kornmottak og 40 verksteder. Vårt moderne hovedkontor ligger i Lillestrøm, og vi har flere fagstaber i distriktene. Felleskjøpets hovedmål å medvirke til å styrke medlemmenes økonomi i landbruksvirksomheten på kort og lang sikt.

Vi kan by på spennende arbeidsoppgaver. Alle som jobber hos oss får bruke sin kompetanse, og vil utvikle seg både faglig og personlig.

Sammen tar vi vare på jorda, dyra og framtida. Dyrk mulighetene med oss!

Våre konsulenter

Maria Kivle

Rådgiver Research & Analyse

Johanne Hammerlund

Rådgiver Research & Analyse

Søk på stillingen