Selger til Saxvik Kontorsenter AS

Selger til Saxvik Kontorsenter AS

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Selger: produkt og tjenester
Arbeidsgiver:
SAXVIK KONTORSENTER AS
Sted:
STEINKJER
Søknadsfrist:
31.05.2024

Kontakt konsulent

Selger til Saxvik Kontorsenter AS

Vi ønsker deg som kan oppnå det eksepsjonelle sammen med oss! Du må ha mot til å gjøre ting på en ny måte og evne til å se verden slik dine kunder se den. Vi er på jakt etter nysgjerrige og modige personer som deg - noen som sørger for at Saxvik Kontorsenter as går foran og leder an i en verden i stadig forandring. Vi feirer vårt 70 års jubileum som selskap i 2024 og med en stolt historie er vi i dag ledende i vår region.

Noen av våre største og viktigste leverandører er Canon Norge AS, Su Soft AS, Kinnarps AS. Du finner en mer detaljert oversikt av leverandører på vår hjemmeside Saxvik

Du vil få ansvar for nysalg og forvaltning av våre kunder. Dette innebærer prospektering, møtevirksomhet, innsalg, avtalesignering og kundeoppfølging. Det vil også være en høy grad av samarbeid med andre i salgsavdelingen og resten av organisasjonen. Vi har delt opp bedriften i to avdelinger: Team møbel og Team Tek. Du kommer til å rapportere direkte til din teamleder på Team Tek.  

Hva vi forventer av deg?

Din hverdag vil bestå av proaktivt oppsøkende salg av hardware + programvare løsninger og tjenester som hjelper våre kunder med å løse oppgavene sine i hverdagen, på en mer effektiv og økonomisk måte.  

Du kommer til å stå for hele salgsprosessen, fra innledende kontakt med kunden, behovsavklaring, presentasjon av løsningsforslag og closing. Vi forventer at du tar initiativ og jobber selvstendig, og at du har tilstrekkelig forretningsforståelse til at du kan bidra til å skape merverdi for våre kunder. Du får opplæring i produkter og systemer tilpasset ditt behov. Vi har tilgang til e-læringsmiljøer og deltar på produktkurs hos våre leverandører. Sammen lærer vi noe på jobb hver dag!

Vi vil gjerne at du har følgende personlige egenskaper og kvalifikasjoner:

  • Proaktiv og selvgående
  • Målbevisst og strukturert
  • Profesjonell i din fremtreden
  • Det er en fordel om du har års erfaring med B2B-salg, gjerne fra teknologi-bransjen, men en sterk ambisjon og vilje til å gjøre karriere innen fagfeltet kan erstatte erfaring
  • Flytende norskkunnskaper både muntlig og skriftlig, samt gode engelskkunnskaper
  • Førerkort for personbil, og disponerer egen bil

Vi ser frem til å motta din cv og noen ord hvor du forteller om hvorfor akkurat denne jobben er den rette for deg!

Ta kontakt med vår rekrutteringssrådgiver Geir Fosland på 932 42 115 så får du vite mer om stillingen og muligheter hos oss.

 

Om arbeidsgiveren

Saxvik Kontorsenter AS er i dag en bedrift med omsetning på ca 45 millioner og har 12 ansatte.

Vi leverer alt fra oppstart av nettbutikk, innredning av lokalet til dokumentsikkerhet og moderne møteromsutstyr. Vi kartlegger og legger til rette for den beste løsningen. Både for eie og leie, brukt og nytt.

Våre konsulenter

Søk på stillingen