Nøkkelinformasjon
Stillingstittel:
Arbeidsgiver:
Sted:
Søknadsfrist:
Kontakt konsulent
Som produkteier for app og selvbetjening vil du...
- samarbeide med team lead og self service-team for å sikre forvaltning og videreutvikling av self service
- jobbe som brobygger mellom forretningssiden og teknologisiden innenfor self service
- ha ansvar for at teamet jobber målstyrt, innsikts- og datadrevet
- utforme og gjennomføre strategi for digital kundeopplevelse i App og Min Side
- være kravstiller og eie utvikling av nye og kundevennlige funksjoner som gjør kundens digitale liv enklere
- øke grad av selvbetjening og digitalisering av kundene til ice
- sikre overholdelse av GDPR/personvern i den digitale kundereisen
- engasjere og involvere aktuelle stakeholders gjennom godt samarbeid og strukturerte møteplasser
- ha ansvar for å gjøre de nødvendige prioriteringene for å sikre måloppnåelse og etterlevelse av strategi
- ta initiativ til å bedre kundeopplevelse og øke mersalget med aktiv bruk av kundeinnsikt og nye ideer
- relevant høyere utdanning, men relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- erfaring som produkteier, fortrinnsvis med app og selvbetjening
- erfaring med å lede/delta i relevante prosjekter innen tjeneste-/serviceutvikling, brukeropplevelser og digitaliserings- eller forbedringsprosjekter
- erfaring med kundereiser og forbedring av kundeopplevelser i digitale kanaler
- erfaring med stakeholder management
- solid teknisk forståelse
- selvgående og god i team
- gode kommunikasjonsevner
- forretningsorientert med god forståelse for analyse
- initiativrik og proaktiv
- strukturert
dette er arbeidsplassen for deg som verdsetter et sterkt tverrfaglig miljø, gode kollegaer, faglig utvikling, fart og ja, til og med litt spenning! Lyse er en del av folks hverdag. Du vil møte et åpent og uformelt arbeidsmiljø med takhøyde og fleksibilitet, og så gjør det godt å være del av et konsern med stort samfunnsengasjement. Her er noe av det du får hos oss:
- Vi er glade i teknologi, men enda mer i folk og de gode opplevelsene, så hos oss setter vi folk over fag
- Vi vet at det er kultur som driver forretning. Folk som vil skape ting som driver samfunnet – lokalt, nasjonalt og, hvorfor ikke, globalt - fremover
- En svært gunstig innskuddspensjon- og forsikringspakke
- En rekke fordeler som firmahytter både på fjellet og ved sjøen, bedriftsidrettslag og subsidiert trening, sosiale sammenkomster, ekstra fridager og andre gode velferdstiltak
- Kompetanse- og karriereutviklingsmuligheter
- Ekte, ujålete folk du kan stole på og som bare får ting til å funke, uansett
Lysekonsernet leverer samfunnskritisk infrastruktur og tjenester. Vi følger derfor sikkerhetskrav fra norske myndigheter ved ansettelse. Når du søker hos oss ønsker vi at du åpent tilbyr all relevant informasjon om deg selv under rekrutteringsprosessen. Bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater kan bli gjennomført. Vennligst legg ved kopi av din CV og relevante vedlegg som vitnemål, attester, sertifikater og karakterer.
For å bli vurdert til stillingen må du laste opp søknadsbrev, CV og andre relevante dokumenter via Capus sin søkeportal RecMan, vi tar ikke imot søknader på e-post. Ved eventuelle spørsmål ta kontakt med Capus ved Kristian Lennertzen eller Maria Kivle.
Vi håper vi vekket nysgjerrigheten din, og at du vil være med å skape fremtidens telekomopplevelser!
Om arbeidsgiveren
Lyse er en 100 år gammel start up som jobber hver dag for å gjøre samfunnet bedre, ved å legge til rette så folk og virksomheter kan benytte seg av helt nye muligheter, over alt, og gjerne på måter ikke engang vi kan forutsi. Lyse Tele AS er et sentralt selskap i Lyse hvor vi har samlet merkevarene Altibox, ice og Nicemobil. Det de har til felles er at de ønsker å utfordre markedet til det beste for kunden – et friskt pust i en tradisjonell telecom- bransje. Vår lidenskap er å gjøre det enkelt for alle å bli med på den digitale reisen på en måte som gjør at du får mer nytte og glede i hverdagen, enten det handler om internett, TV/underholdning, mobiltelefoni eller nye innovasjoner. For produktene vi leverer, de skal jo tross alt bare funke og gjøre livet bedre og enklere. Vårt mål er derfor å sette en ny standard for kundeopplevelser, både direkte og via våre partnere.