Markedsføring

Capus tilbyr skreddersydde markedsføringspakker for rekruttering. Gjennom solid innsikt og god måleeffekt optimaliserer vi markedsføringskampanjen og stillingsannonsene for å oppnå best mulig resultat.

Vi treffer kandidatene der de er

Å treffe kandidatene med det riktige budskapet kan være utfordrende. Vi vet at målrettet markedsføring gjennom spesifikt målgruppe- og medievalg kan ha en svært positiv effekt. Det kan ha enorm betydning på om kandidatene får med seg budskapet og antall kvalifiserte søkere.

Capus har en egen dedikert markedsavdeling som utformer markedsføringskampanjer i samråd med våre konsulenter og oppdragsgivere. Markedsføringskampanjene er tilpasses alltid etter stillingen, målgruppen og oppdragsgivers ønsker.

Vår markedsavdeling utformer målrettede kampanjer i de mest relevante kanalene. Ofte benytter vi en kombinasjon av tradisjonelle medier for stillingsutlysninger, Google AdWords og sosiale medier som LinkedIn, Facebook, Facebook Messenger, Snapchat og Instagram.

De målrettede kampanjene gir omtrent 70 % flere visninger enn ved å kun publisere i tradisjonelle medier for stillingsutlysninger. En markedsføringskampanje vil føre til eksponering av både stillingen, i tillegg til oppdragsgivers merkevare, produkter og tjenester. Vi treffer målgruppen der de er, med et budskap som er skreddersydd for akkurat dem. Fordi hver kampanje er tilpasset hver enkelt stilling og oppdragsgiver, blir markedsføringen svært kostnadseffektiv. Budsjettet disponeres slik at vi oppnår størst mulig avkastning og det beste resultatet.

Våre konsulenter

Anne Kathrine Hagen
Bid & Marketing Manager
Jojo Soon
Bid & Marketing Coordinator
Victoria Halden
Digital markedsfører