Markedsføring

Capus tilbyr skreddersydde markedsføringspakker for rekruttering. Gjennom solid innsikt og god måleeffekt optimaliserer vi markedsføringskampanjen og stillingsannonsene for å oppnå best mulig resultat.

Vi treffer kandidatene der de er

Å treffe kandidatene med det riktige budskapet kan være utfordrende. Vi vet at målrettet markedsføring gjennom spesifikt målgruppe- og medievalg kan ha en svært positiv effekt. Det kan ha stor betydning for hvor mye av budskapet kandidatene får med seg og hvor lenge det gjør et inntrykk.

Capus har en egen dedikert markedsavdeling som utformer materiell til og promoterer kampanjer i samråd med rekrutteringsteamet og oppdragsgiver. Promoteringen er alltid tilpasset etter kravspesifikasjonen og oppdragsgivers ønsker og behov.

Vårt markedsteam promoterer stillingsannonsen i de mest relevante kanalene, da gjerne en kombinasjon av tradisjonelle medier  og andre medier som LinkedIn, Facebook, Facebook Messenger, Snapchat, Instagram og Google AdWords.

Vi vet at alle stillingsannonser som blir promotert oppnår omtrent 70% flere visninger enn ved å kun publisere i tradisjonelle medier. En markedsføringskampanje vil føre til eksponering av både stillingen, i tillegg til oppdragsgivers merkevare, produkter og tjenester. Det handler om å treffe målgruppen der de er, med et budskap som er skreddersydd. Fordi hver kampanje er tilpasset hver enkelte stilling og oppdragsgiver, blir markedsføringen svært kostnadseffektiv. Budsjettet disponeres slik at vi oppnår størst mulig avkastning og det beste resultatet.

Våre konsulenter

Anne Kathrine Hagen
Bid & Marketing Manager
Jojo Soon
Bid & Marketing Coordinator
Victoria Halden
Digital markedsfører